Jak z nazwy firmy zrobić broń? 3 strategie
Jeśli wprowadzasz na rynek nową markę, już samą jej nazwą możesz rozpocząć marketingową wojnę z konkurentami. Jak? Są na to co najmniej trzy strategie.
Wszystkiego najlepszego Coca-Cola!
8 maj 1886. Nawet dziś, najstarsze layouty etykiet Coca-Coli… robią wrażenie.
Wiosna Biedronia – logo, identyfikacja wizualna. Dobre?
W trakcie niedzielnej konferencji Robert Biedroń przedstawił nazwę i logo swojego ugrupowania. Pokazał też identyfikację wizualną marki. Dobrą, czy niekoniecznie?
Otwieramy studio fotograficzne (na Śląsku)
Rozwój jest dobry. Dlatego właśnie otwieramy drugie biuro + studio fotograficzne. Na Górnym Śląsku.
Jak stracić klienta w 3 sekundy?
Tym razem na łamach Nowego Marketingu nasza publikacja na temat marki, a może raczej… konsekwencji jej braku (a są to naprawdę bolesne konsekwencje).
Plan na dziś? Zero planów
Sympatyczna, emocjonalna i bardzo pozytywna reklama serwisu Booking.com. Tak warto opowiadać historie.
Dobrze „odkurzony” rebranding
Portfoliowa świeżynka, czyli kompleksowy rebranding polskiego dystrybutora portugalskich odkurzaczy Aspilusa.
Branding – 7 największych błędów
Czyli kilka słów m.in. o tym, dlaczego bylejakość boli dwa razy. O brandingowych błędach na łamach Nowego Marketingu.
Agencje brandingowe – raport Interaktywnie.com
Miło jest być headlinerem raportu poświęconego agencjom brandingowym. „Headliner” – tak; możemy tak o sobie mówić, gdy czytamy najnowszą publikację serwisu Interaktywnie.com.
To Polacy zrobili Brexit. Na serio
Dwóch Polaków i jeden Brexit. Co więcej – ten Brexit świetnie się przyjął.