T: 502 259 969 | E: info@nipo.pl

Jak z nazwy firmy zrobić broń? 3 strategie

Jeśli wprowadzasz na rynek nową markę, już samą jej nazwą możesz rozpocząć marketingową wojnę z konkurentami. Jak? Są na to co najmniej trzy strategie.

Jak stracić klienta w 3 sekundy?

Tym razem na łamach Nowego Marketingu nasza publikacja na temat marki, a może raczej… konsekwencji jej braku (a są to naprawdę bolesne konsekwencje).

Plan na dziś? Zero planów

Sympatyczna, emocjonalna i bardzo pozytywna reklama serwisu Booking.com. Tak warto opowiadać historie.

Agencje brandingowe – raport Interaktywnie.com

Miło jest być headlinerem raportu poświęconego agencjom brandingowym. „Headliner” – tak; możemy tak o sobie mówić, gdy czytamy najnowszą publikację serwisu Interaktywnie.com.

« Starsze wpisy