Spotkaliśmy się w różnych agencjach, wydawnictwach, przy różnych projektach. Na temat marketingu rozmawiamy szczerze i po ludzku, choć nie bez żargonu; klientom jednak zawsze staramy się dokładnie wytłumaczyć, co mamy na myśli.
Tomek { copywriter, właściciel NIPO.PL
Od 13 lat w mediach, od 10 lat w reklamie. M.in.; Tipping Sprung (NY, USA), Agora S.A., Focus Media Group, White Cat Studio, Rapp Collins Polska (Grupa DDB Warszawa). Copywriter, creative group head.
Dawniej: wydawca stron głównych portali gazeta.pl, msn.pl. Przez półtora roku szef kreacji Concept Interactive/ Concept Publishing Polska. Laureat 11 nagród i nominacji wydawniczych i reklamowych.
Realizował projekty m.in. dla: Big Star, LPP, Vastint, Polsat, MetLife, Polpharma, UPC, Alma, Grupa PZU, Tyskie, NBP, TP SA, Crédit Agricole, Żywiec, Credit Suisse, Kamis, Orange, HP, Olympus, Lipton, Vichy, Pamapol, Kredyt Inkaso, FSP Galena, Barlinek, Saga, ING, AZ.pl, TVN 24, Nestle.
—
Szymon { art director
Ponad 16 lat doświadczenia w projektowaniu graficznym, zarówno w internecie, jak i w druku (strony WWW, publikacje, reklamy), składzie publikacji i magazynów, kodowaniu html + css (php, js), realizacji klipów filmowych i materiałów multimedialnych. Dwa lata samodzielnego projektowania serwisów internetowych oraz wersji czasopism na tablety w Concept Interactive.
Realizował projekty m.in. dla: CEPA, PKP Intercity, Finsano, Kredyt Inkaso, UNICEF, IKEA, PLFON, Zbrojownia, Polska Press, Agro Wodzisław, Grupa Belvedere, Dajar, Podkowa Leśna, PKO S.A., urzędy marszałkowskie województw świętokrzyskiego i małopolskiego, Ticket Online, Polfarma, Douglas.
—
Kuba { grafik
Absolwent Wydziału Grafiki Warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych, grafik, ilustrator, projektant, rysownik. W reklamie od 2005 roku, zaczynał w agencji Inter-Graphic oraz Teraz Media. Przeszedł m.in. przez agencje Orbita Nowe Media, Traam Media oraz 4DB Brand Design. Dla NIPO.PL projektuje materiały printowe i inne elementy brandingowe.
—
Piotrek { operator DTP
Odpowiedzialny za przygotowanie do druku takich magazynów jak Cyfrowy Polsat, Big Star Magazine, czy Pionier. 6 lat w wydawnictwie Powergraph Sp. z o.o. jako specjalista DTP projektujący i przygotowujący do druku książki, katalogi i ulotki. Pracował też w Walczuk Poligrafia, P.G. Prospectus i P.T.H. Foko Sp. z o.o.m. Największy zesłany do druku nakład BTL: 4,5 mln egzemplarzy – ulotka dla marki Kodak.
—
Magda { korektorka
Z wykształcenia edytor, ukończyła filologię polską na Uniwersytecie Wrocławskim. Z zawodu korektorka i redaktorka z kilkuletnim doświadczeniem w pracy w branży wydawniczej.
Korygowała materiały m.in. dla: Discovery Networks Polska, Deloitte, AmRest, MSL Group, Crédit Agricole, PGNiG TERMIKA, Kredyt Inkaso S.A., Invest Secure, Business Garden, Finsano, Apteki Ziko, Marketer+.
—
Grzegorz { prawnik ds. własności intelektualnej
Przeprowadza analizy prawne nazw i znaków w kontekście prawa do ich rejestracji. Współpracuje z kancelariami prawnymi w zakresie świadczenia pomocy prawnej na rzecz przedsiębiorców (opinie prawne, umowy, spory sądowe).
—
Gramy nie o kokosy, ale o sukcesy. Sukcesy marek i sukcesy nas samych – satysfakcję z dobrze zrealizowanych projektów brandingowych i reklamowych. Serdecznie zapraszamy: skontaktuj się z nami, jeśli chcesz zrealizować dowolnej skali projekt brandingowy i/lub reklamowy: kontakt.