O brandingu dla „Encyklopedii Marketingu”
„Czym jest Branding? Jaka jest jego definicja?” Na te pytania odpowiadamy serwisowi NowyMarketing.pl.
Branding CEPA Forum – prezentacja
Tym razem w formie prezentacji .pdf podsumowujemy branding cyklicznej konferencji odbywającej się w Waszyngtonie, organizowanej przez The Center for European Policy Analysis (CEPA).
W mediach: Nowy Marketing
Nasza publikacja na łamach Nowego Marketingu; poświęcona tworzeniu nazw anglojęzycznych.
NAZYWAMY.COM – księga znaku
Przykładowa, zrealizowana przez nas księga znaku, omawiająca zasady korzystania z logotypu agencji namingowej NAZYWAMY.COM.
Logo Design – red. Julius Wiedemann
Cegiełka (ponad 650 stron) z tysiącami logotypów z całego świata.
22 niezmienne prawa marketingu
Podobno biblia. Podobno – faktycznie „niezmienne”. Na pewno Ala Riesa i Jacka Trouta. Na pewno 2: w ciekawym tłumaczeniu i rozwinięciu.
Czym jest key visual – 5 przykładów
Dobry key visual da się opisać jednym zdaniem, nawet jeśli prace nad nim trwały miesiącami.
Referencje – CEPA Forum
Zlecając NIPO.PL realizację brandingu organizowanej przez nas w Waszyngtonie konferencji CEPA Forum, daliśmy agencji wytyczne z pozoru trudne do pogodzenia; identyfikacja z jednej strony miała nawiązywać do identyfikacji wizualnej CEPA (również zrealizowanej przez NIPO.PL), ale z drugiej strony – miała się też od niej wyraźnie różnić.
Branding MŚP
NIPO.PL to kompromis między ceną a jakością. Dobry kompromis, w którym jakość jest bardzo wysoka, a koszty: niekoniecznie. Korzystne oferty składamy dzięki dobremu zarządzaniu kosztami własnymi – nie jesteśmy dużą agencją; nie mamy kilku prezesów. Nasze wyceny obejmują wyłącznie pracę osób, które są bezpośrednio zaangażowane w projekt..
Brief – branding / rebranding
Branding i rebranding to technicznie dość podobne projekty; różnią się punktem wyjścia, który albo jest stanem zero (branding), albo stanem X (rebranding). Dlatego, oba te typy projektów ujęliśmy w jednym briefie.