T: 502 259 969 | E: info@nipo.pl

Branding CEPA Forum – prezentacja

Tym razem w formie prezentacji .pdf podsumowujemy branding cyklicznej konferencji odbywającej się w Waszyngtonie, organizowanej przez The Center for European Policy Analysis (CEPA).

W mediach: Nowy Marketing

Nasza publikacja na łamach Nowego Marketingu; poświęcona tworzeniu nazw anglojęzycznych.

NAZYWAMY.COM – księga znaku

Przykładowa, zrealizowana przez nas księga znaku, omawiająca zasady korzystania z logotypu agencji namingowej NAZYWAMY.COM.

22 niezmienne prawa marketingu

Podobno biblia. Podobno – faktycznie „niezmienne”. Na pewno Ala Riesa i Jacka Trouta. Na pewno 2: w ciekawym tłumaczeniu i rozwinięciu.

Referencje – CEPA Forum

Zlecając NIPO.PL realizację brandingu organizowanej przez nas w Waszyngtonie konferencji CEPA Forum, daliśmy agencji wytyczne z pozoru trudne do pogodzenia; identyfikacja z jednej strony miała nawiązywać do identyfikacji wizualnej CEPA (również zrealizowanej przez NIPO.PL), ale z drugiej strony – miała się też od niej wyraźnie różnić.

Branding MŚP

NIPO.PL to kompromis między ceną a jakością. Dobry kompromis, w którym jakość jest bardzo wysoka, a koszty: niekoniecznie. Korzystne oferty składamy dzięki dobremu zarządzaniu kosztami własnymi – nie jesteśmy dużą agencją; nie mamy kilku prezesów. Nasze wyceny obejmują wyłącznie pracę osób, które są bezpośrednio zaangażowane w projekt..

Brief – branding / rebranding

Branding i rebranding to technicznie dość podobne projekty; różnią się punktem wyjścia, który albo jest stanem zero (branding), albo stanem X (rebranding). Dlatego, oba te typy projektów ujęliśmy w jednym briefie.

Branding dużych firm

Nie jesteśmy dużą agencją, ale świetnie realizujemy duże projekty. Gdy dostajemy pod opiekę wizerunek znanych przedsiębiorstw, wiemy, że nie ma tu miejsca na kompromisy.

« Starsze wpisy Nowsze wpisy »