Case study – rebranding CEPA
Case kompleksowego rebrandingu amerykańskiego think-tanku CEPA. Nasza realizacja objęła zmianę logo, identyfikacji wizualnej oraz wszystkich materiałów reklamowych i promocyjnych marki.
Case study: Remedizer – branding
Remedizer to marka medycznej aplikacji dla której zrealizowaliśmy nazwę, logotyp, księgę znaku i identyfikację wizualną.
Case study: rebranding Finsano
Analiza rebrandingu Finsano: firmy pożyczkowej powiązanej z Grupą Kapitałową Kredyt Inkaso SA. Cele rebrandingu: poszerzenie oferty oraz grupy odbiorców. Profesjonalizacja wizerunku i podniesienie pozycjonowania marki na rynku.
Case study: social media. 12 dni + 120$ = 3000 fanów
Content i kontekst, czyli jak w zaledwie 12 dni stworzyliśmy facebookowy fanpage z 3000 fanów, wydając na działania promocyjne niecałe 400 zł.
Case study: strategia rebrandingu WKRA S.A.
Realizacja kompleksowej strategii rebrandingu, projektów namingowych oraz planu pozycjonowania marek Grupy WKRA.