Logo: pierwszy element wizerunku, po którym oceniamy markę. Tak, jak bez dobrej nazwy nie można zawojować świata, tak bez dobrego logo nie ma szans na to, aby identyfikacja firmy została zapamiętana. Banał i oczywistość? Wiemy, ale czasem właśnie od banału zaczynają się wybitne projekty.
Oferta
Realizujemy projekty logotypów dla marek, firm, produktów, usług, organizacji… dowolnych podmiotów. Finalnie nasze projekty obejmują minimum 4 użyteczne wersje logo, np.:
− pełny znak firmy w wersji barwnej i czarno-białej
− wariant znaku z claimem
− ikonę logo – skrócony znak graficzny
Wycena
Na pierwszym etapie realizacji prezentujemy minimum 3 propozycje logo. Standardowo umożliwiamy wprowadzenie w nich dwóch serii poprawek. Wycena takiego projektu zaczyna się od 3000 zł + VAT (specjalna oferta dla startupów) wraz z przekazaniem wszelkich praw do wykorzystania logotypu. Jeśli istnieje potrzeba większej liczby propozycji logo i poprawek − zapraszamy do negocjacji.
Doświadczenie
Zaprojektowaliśmy kilkadziesiąt logotypów, m.in. dla marek CEPA (USA), Finsano, Remedizer, Cigger, NewsLab, Sunshine Hotel (Zanzibar), Balancity, ProDive, Stricto, Książkomat, Gracian, Zbrojownia.
—
Po pełną ofertę działań wizerunkowych zapraszamy na stronę: wizerunek.