Reklama w czasach zarazy
To prawdopodobnie jedno z pytań, które obecnie najczęściej pojawiają się w działach marketingu. Jak komunikować się w czasach epidemii? Dobrą podpowiedzią jest ta, obszerna publikacja agencji DDB Warszawa. Koronakryzys potrwa – to pewne. Raczej nie ma co liczyć na szybką poprawę, a co za tym idzie; na komunikacyjne przeczekanie. Brak rozmowy z odbiorcami przez najbliższe 2 miesiące może być przez nich odebrany jako… no właśnie; zapewne różnie, ale na pewno będzie to odbiór negatywny. Inaczej mówiąc: to, co marki zrobią i powiedzą teraz, będzie im zapamiętane na długo. To co... Read The Rest →
Agencje brandingowe – raport Interaktywnie.com
Miło jest być headlinerem raportu poświęconego agencjom brandingowym. „Headliner” – tak; możemy tak o sobie mówić, gdy czytamy najnowszą publikację serwisu Interaktywnie.com.
Logo Design – red. Julius Wiedemann
Cegiełka (ponad 650 stron) z tysiącami logotypów z całego świata.
22 niezmienne prawa marketingu
Podobno biblia. Podobno – faktycznie „niezmienne”. Na pewno Ala Riesa i Jacka Trouta. Na pewno 2: w ciekawym tłumaczeniu i rozwinięciu.
Historie marek 2013
Absolut, Biedronka, Canal+, HBO, KIA, Play to tylko niektóre z brandów, których historie opisano w najnowszej publikacji magazynu „Brief”. Można ją (bezpłatnie) pobrać ze strony internetowej czasopisma.
Marketing przy kawie o budowaniu lojalności
Na stronie Marketing przy Kawie została opublikowana trzecia edycja raportu Loyalty Business Overview. My już go pobraliśmy, a wy?
Seks, Bóg i Burger King – 44 case’y
Paczuszka case studies przygotowana przez IAB Polska. Świetne zestawienie udanych kampanii social media i WoMM – od „Seks to zdrowie!”, aż po Boga Ojca.
Biblia Photoshopa
Photoshop CS3/CS3 PL – Biblia. Prawie 1200 stron fotoedytorskiej wiedzy.