T: 502 259 969 | E: info@nipo.pl

Reklama w czasach zarazy

To prawdopodobnie jedno z pytań, które obecnie najczęściej pojawiają się w działach marketingu. Jak komunikować się w czasach epidemii? Dobrą podpowiedzią jest ta, obszerna publikacja agencji DDB Warszawa. Koronakryzys potrwa – to pewne. Raczej nie ma co liczyć na szybką poprawę, a co za tym idzie; na komunikacyjne przeczekanie. Brak rozmowy z odbiorcami przez najbliższe 2 miesiące może być przez nich odebrany jako… no właśnie; zapewne różnie, ale na pewno będzie to odbiór negatywny. Inaczej mówiąc: to, co marki zrobią i powiedzą teraz, będzie im zapamiętane na długo. To co... Read The Rest →

Agencje brandingowe – raport Interaktywnie.com

Miło jest być headlinerem raportu poświęconego agencjom brandingowym. „Headliner” – tak; możemy tak o sobie mówić, gdy czytamy najnowszą publikację serwisu Interaktywnie.com.

22 niezmienne prawa marketingu

Podobno biblia. Podobno – faktycznie „niezmienne”. Na pewno Ala Riesa i Jacka Trouta. Na pewno 2: w ciekawym tłumaczeniu i rozwinięciu.

Historie marek 2013

Absolut, Biedronka, Canal+, HBO, KIA, Play to tylko niektóre z brandów, których historie opisano w najnowszej publikacji magazynu „Brief”. Można ją (bezpłatnie) pobrać ze strony internetowej czasopisma.

Seks, Bóg i Burger King – 44 case’y

Paczuszka case studies przygotowana przez IAB Polska. Świetne zestawienie udanych kampanii social media i WoMM – od „Seks to zdrowie!”, aż po Boga Ojca.

Biblia Photoshopa

Photoshop CS3/CS3 PL – Biblia. Prawie 1200 stron fotoedytorskiej wiedzy.