W tym dziale będziemy dzielić się naszą wiedzą, inspiracjami i wynikami prac. Nie chcemy jednak zanudzać; dobry case, to taki case, którego każdy chce przeczytać.
Przykłady naszych realizacji. Omówione bez przegadania, punkt po punkcie.
Branżowe definicje i omówienia; również podstawowych zwrotów. Bo wychodzimy z założenia, że to my mamy wiedzieć wszystko o marketingu, nasi klienci wystarczy, że nam zaufają.
filmoteka
Dział na luzie, czyli filmy i seriale, które rozgrywają się w świecie marketingu i reklamy. Tak-tak, my naprawdę żyjemy naszą pracą.
Warte poczytania i warte przeczytania. Książki, raporty, artykuły. Nasz przegląd „prasy i nie tylko prasy” poruszającej tematy brandingowe, reklamowe i marketingowe.
—
Publikujemy to wszystko bo wierzymy, że rozwój branży jest dobry dla wszystkich; chętnie bierzemy udział w rywalizacji na coraz lepsze reklamy i równie chętnie obserwujemy (i chwalimy!) coraz lepsze projekty brandingowe. Wszystkim konkurentom, którzy realizują prace na wysokim poziomie serdecznie i szczerze gratulujemy. Bądźcie jeszcze lepsi, to naprawdę motywuje!