T: 502 259 969 | E: info@nipo.pl

Ghostwriter do grobowej deski

Wielokrotnie nagradzany thriller Romana Polańskiego. Wciągająca, pełna napięcia opowieść o tym, jak ryzykownie jest pisać za kogoś książkę. Zwłaszcza za kogoś znanego.

Gdzie się nie obejrzysz: Helvetica

80 minut filmu o jednym… foncie? Brzmi nudno, prawda? A jednak; „Helvetica” to dokument, który da się obejrzeć z ciekawością. Dlaczego? Bo pokazuje ogromny wpływ, jaki wywarła ona na projektowanie, logotypy i reklamę.

Seks, narkotyki i reklama. Za 99 Franków

Ekstremalnie negatywna, ale znakomicie zrealizowana wizja pracy w reklamie. Film naiwny i daleki od prawdy, lecz z drugiej strony: ciekawy i trzymający w napięciu.

ART & COPY – dokument o początkach reklamy w USA

Legendarna kampania VW „garbusa”, początki kolorowej komunikacji MTV, boss TBWA wspominający jak walczył z „jak wielkie logo Państwo chcą?” i nawołujący do tego, żeby cyt.: „nie robić gówna, tylko dobre reklamy”. Dobry film dokumentalny o początkach branży.

Lemoniada

Ponad 130.000 specjalistów od reklamy, straciło pracę podczas wielkiej recesji. Jak sobie poradzili?

Mad Men. Świat reklamy bez Facebooka

Jak wyglądał świat reklamy przed wprowadzeniem nowoczesnych technologii? Czy dało się w nim jakoś funkcjonować? Odpowiedzi na te pytania odkrywa serial Mad Men.