Zwykle pierwszy etap tworzenia marki. Bez dobrej nazwy trudno dziś wróżyć firmie sukces; konkurencja jest zbyt duża, aby opłacało się inwestować w promocję oferty lub produktu, które mają nietrafioną lub trudną do zapamiętania nazwę.
Oferta
Naming realizujemy zarówno jako część brandingu, jak i jako zlecenia jednostkowe. Propozycje prezentujemy w seriach po minimum 5 nazw; gwarantujemy ich zgodność z briefem. Dostępność nazw weryfikujemy w bazach online UPRP. Kreujemy również nazwy z wolnymi domenami.
Koszty
Wycena zależy głównie od liczby propozycji, po których nazwa jest akceptowana oraz wymagań wobec wolnej domeny. Ceny wraz z przekazaniem praw autorskich zaczynają się od 2500 zł + VAT (nazwa bez wolnej domeny, akceptacja po 1 serii propozycji) za zaakceptowaną nazwę.
Doświadczenie
W namingu specjalizujemy się od 8 lat. W tym czasie realizowaliśmy projekty m.in. dla: LPP, Belvedere Group, Vastint Polska (Inter IKEA Group), Grupy Copernicus, Kompanii Piwowarskiej, Pamapol, PolskaPresse, Starej Wędzarni (Olewnik), Dom Książki, AZ.pl, Axellus, Morizon S.A., Brog Media Biznesu i wielu innych marek i startupów – portfolio przykładowych nazw wraz z omówieniami wysyłamy na życzenie.
—
Po pełną ofertę działań brandingowych zapraszamy na stronę: branding.