Internet jest fantastyczny, lecz zawsze bądą takie marki, które najlepiej zaprezentują się w prasie czy na billboardach. Dobór nośnika do charakteru brandu jest kluczowy, dlatego wciąż kochamy outdoor oraz stare (jako nośnik), dobre, prasowe kreacje.
Oferta
W przypadku działań Above The Line realizujemy projekty typu:
− reklama prasowa
− spoty radiowe
− billboardy, plakaty, citylighty
− duży format i in. nośniki outdoorowe
Koszty
Zależą od wybranego nośnika. Są też inne w przypadku całej kampanii reklamowej przygotowywanej na wiele formatów, a inne przy projektowaniu np. wyłącznie kreacji na billboard czy reklamę prasową. Zachęcamy do kontaktu – szybko wycenimy zlecenie.
Doświadczenie
Reklamy prasowe przygotowaliśmy m.in. dla. Finsano, PKP Intercity, Łomża, Big Star, C.H. Beck, Krosno S.A., sparing.pl. Doświadczenie z innymi nośnikami ATL wynieśliśmy z pracy w innych agencjach.
—
Po pełną ofertę działań reklamowych zapraszamy na stronę: reklama.