NIPO.PL to kompromis między ceną a jakością. Dobry kompromis, w którym jakość jest bardzo wysoka, a koszty: niekoniecznie. Korzystne oferty składamy dzięki dobremu zarządzaniu kosztami własnymi – nie jesteśmy dużą agencją; nie mamy kilku prezesów na utrzymaniu. Nasze wyceny obejmują wyłącznie pracę osób, które są bezpośrednio zaangażowane w projekt.
Firmy sektora MŚP najczęściej korzystają z naszej pomocy, gdy rozwinie im się biznes. Jest to dobry moment na profesjonalizację lub odświeżenie wizerunku. Wszystkie marki zapraszamy do realizacji z nami projektu o dowolnej skali, ale proponujemy też trzy przykładowe zakresy realizacji.
—
MŚP REFRESZ
Podstawowe odświeżenie istniejącego wizerunku firmy. Celem jest tu zmiana odbioru marki przez rynek lub unowocześnienie/profesjonalizacja wizerunku firmy. Dobra okazja do przypomnienia o sobie klientom oraz do budowy wizerunku dynamicznej, stale poprawiającej jakość firmy.
MŚP REFRESZ TO PAKIET PRAC, KTÓRY MOŻE OBEJMOWAĆ NP.:
• odświeżenie logotypu;
• odświeżenie identyfikacji wizualnej;
• uporządkowanie identyfikacji w księdze marki;
• opcjonalnie: uzupełnienie nazwy o nowy claim.
Stoisz w miejscu = cofasz się. W brandingu zasada ta sprawdza się bezwarunkowo. Nie bez powodu, znane marki, raz na kilka lat odświeżają swój wizerunek: muszą nadążać za aktualnymi trendami marketingu.
—
MŚP REBRANDING
Duża jakościowa zmiana wizerunku firmy. W zależności od założeń rebrandingu dbamy o to, aby wykorzystać nawiązania do elementów istniejącej identyfikacji wizualnej (np. zachowując ich kolorystykę), albo tworzymy zupełnie nowy wizerunek marki.
MŚP REBRANDING TO PAKIET PRAC, KTÓRY MOŻE OBEJMOWAĆ NP.:
– odświeżenie obecnego lub projekt nowego logotypu;
– nową identyfikację wizualną (5 nośników identyfikacji);
– modyfikacje nazwy lub uzupełnienie jej o nowy claim;
– nowy layout strony WWW i social mediów;
– uporządkowanie identyfikacji wizualnej w średniej objętości księdze marki (25-30 stron).
Zmiana jest trudna tylko do jednego momentu: podjęcia decyzji o tym, że czas ją przeprowadzić. Później, gdy rebranding prowadzi NIPO.PL, jest już tylko coraz łatwiej. I coraz lepiej.
—
MŚP BRANDING
Wprowadzenie na rynek nowej marki, produktu, powiązanej biznesowo firmy lub usługi. Bez względu na to, czy pracujemy nad nowym produktem spożywczym, czy ofertą finansową – nasz projekt końcowy jest silny koncepcyjnie i graficznie; idealnie trafiając w oczekiwania grupy docelowej.
MŚP BRANDING TO PAKIET PRAC, KTÓRY MOŻE OBEJMOWAĆ NP.:
– stworzenie nazwy nowej firmy, usługi, marki lub produktu;
– stworzenie logotypu nowej firmy, usługi, marki lub produktu;
– stworzenie identyfikacji wizualnej (5 lub 10 nośników identyfikacji);
– layout lub pełny projekt strony WWW i social mediów;
– uporządkowanie identyfikacji wizualnej w obszernej księdze marki (40-50 stron);
– opcjonalnie: stworzenie claimu uzupełniającego nazwę marki;
– opcjonalnie: projekty opakowań i/lub etykiet produktu;
– opcjonalnie: kampania reklamowa wprowadzająca markę na rynek.
Branding to najwyżej kilka proc. kosztów, ale kilkadziesiąt proc. szans na sukces nowej marki. To czysto biznesowa kalkulacja; nie warto angażować czasu i środków w stworzenie produktu lub oferty, która nie ma przekonującego wizerunku.
—
Gwarancja NIPO.PL
Poznaliśmy się, pracując w dużych wydawnictwach i dużych agencjach reklamowych. Dziś, działając na własny rachunek, czujemy jeszcze większą odpowiedzialność za projekty. Niezależnie od zasugerowanych powyżej planów chętnie wyceniamy inne, dowolnej objętości zakresy działań; również te mniejsze. Nic nie stoi nam na przeszkodzie, aby zrealizować projekt np.: tylko nowego logo, tylko strony WWW czy wizytówki. Albo akurat te trzy elementy lub… trzy dowolnie inne.
Serdecznie zapraszamy do przesyłania zapytań oraz briefów (do pobrania stąd: briefy). Prezentacje z ofertami cenowymi pakietów Speed/Smart/Strong Start wysyłamy od ręki – nie później niż w 24 h w dni robocze. Indywidualne wyceny dla większości prac przedstawiamy w maksymalnie 2 dni robocze od momentu przesłania do nas zapytania.
Poniżej można pobrać treść tej strony w formie prezentacji .pdf. Zapraszamy: