Nowe życie marki. Odświeżanie, unowocześnianie i zmiana pozycjonowania firm, produktów i usług. Niezbędny przy zmianie zakresu działań firmy. Przydatny w podnoszeniu wartości marki. Wskazany dla wizerunków przysypanych kurzem.
Oferta
Projekty rebrandingowe zaczynamy od oceny aktualnego wizerunku firmy/marki, podczas której, wraz z klientem typujemy jego najsłabsze i najmocniejsze punkty. Następnie rekomendujemy oraz wdrażamy zmiany; modyfikacje nazwy marki i claimu, kreację całkowicie nowego lub odświeżonego logo, identyfikacji wizualnej, a także kompleksowe projekty całkowicie zmieniające pozycjonowanie brandu na rynku.
Koszty
Wycenę prac szacujemy na podstawie zakresu rebrandingu lub wyboru klienta konkretnych elementów nowego wizerunku, które mamy zrealizować. W niektórych przypadkach wystarczy odświeżyć logo i uzupełnić o claim obecną nazwę marki. Inne wymagają pełnej zmiany; od nowej nazwy po stworzenie nowej identyfikacji wizualnej. Sugerujemy tutaj nasze rozwiązania, ale zawsze akceptujemy decyzję klienta odnośnie skali modyfikacji.
Doświadczenie
Przeprowadziliśmy m.in. kompleksowe rebrandingi amerykańskiego think tanku CEPA, firmy pożyczkowej Finsano (Grupa Kredyt Inkaso) oraz koncept odświeżenia marki BROS. Współtworzyliśmy rebranding Grupy WKRA związany ze stworzeniem w strukturach grupy księgarni online, sub-brandu z ofertą biznesową oraz sub-brandu B2C o szerszym asortymencie.
—
Po pełną ofertę działań brandingowych zapraszamy na stronę: branding.