Dobrze „odkurzony” rebranding
Portfoliowa świeżynka, czyli kompleksowy rebranding polskiego dystrybutora portugalskich odkurzaczy Aspilusa.
Jest to rebranding tak cieplutki, jak bułeczki z piekarni znajdującej się tuż obok domu. Dla firmy EcoMax przygotowaliśmy kompleksowy zmianę wizerunku marki – tak na poziomie komunikacyjnym, jak i wizualnym, oraz główne narzędzie pracy przedstawicieli handlowych; obszerny katalog produktowy.
Nasza realizacja:
– logo
– claim i główne hasło prowadzące
– identyfikacja wizualna (wizytówki, papier firmowy, koperty)
– katalog (osobne warianty drukowany oraz .pdf)
– copywriting
EcoMax – fragment story firmy:
„…Pracujemy w międzynarodowym środowisku, choć dystrybucję prowadzimy głównie na terenie Polski. Sprowadzamy produkty z całego świata (głównie z UE i USA), ale najważniejsze urządzenia, które znajdują się w naszej ofercie, produkowane są w 100% i w Europie, i na bazie części produkowanych w Europie. Przykładowo: fabryka odkurzaczy marki Aspilusa, to stara, portugalska firma, oparta na konserwatywnych zasadach: jakości, zaufaniu i dbałości o satysfakcję klienta. Wszystkie wyprodukowane przez nich odkurzacze najpierw testowane są na miejscu – w Paio Pires, a następnie, dodatkowo – już przez EcoMax – w Polsce…”
Projekt można obejrzeć w naszym portfolio pod tym linkiem: rebranding EcoMax.
Dodaj komentarz