T: 502 259 969 | E: info@nipo.pl

O brandingu na LinkedIn

Merytorycznie, tematycznie, biznesowo. Zapraszamy na nasz profil na LinkedIn – będziemy na nim publikowali wyłącznie przydatne, branżowe materiały.

Życzenia

To będzie niezwykła Wielkanoc. Mamy więc dla was niezwykłe życzenia.

Reklama w czasach zarazy

To prawdopodobnie jedno z pytań, które obecnie najczęściej pojawiają się w działach marketingu. Jak komunikować się w czasach epidemii? Dobrą podpowiedzią jest ta, obszerna publikacja agencji DDB Warszawa. Koronakryzys potrwa – to pewne. Raczej nie ma co liczyć na szybką poprawę, a co za tym idzie; na komunikacyjne przeczekanie. Brak rozmowy z odbiorcami przez najbliższe 2 miesiące może być przez nich odebrany jako… no właśnie; zapewne różnie, ale na pewno będzie to odbiór negatywny. Inaczej mówiąc: to, co marki zrobią i powiedzą teraz, będzie im zapamiętane na długo. To co... Read The Rest →

T-Raperzy – antysmog song

Pamięta ich ktoś jeszcze? Jeśli nie, to na pewno sobie przypomni lub pozna: ten eko-kawałek to nie tylko świetna promocja OLX, ale też: murowany hicior.

Jak z nazwy firmy zrobić broń? 3 strategie

Jeśli wprowadzasz na rynek nową markę, już samą jej nazwą możesz rozpocząć marketingową wojnę z konkurentami. Jak? Są na to co najmniej trzy strategie.

Nauka znikania

To jest Jonas. Jonas ma 24 lata i za chwilę zniknie. To jest reklama społeczna. Reklama trwa minutę i niezupełnie zachęca do znikania. Jonas słucha hip-hopu i R&B, nosi kraciastą koszulę i lubi czatować ze znajomymi. Niczym specjalnie się nie wyróżnia, spacerując po mieście. Ale Jonas ma jedna supermoc: potrafi zniknąć w sposób absolutnie spektakularny. Zobaczcie sami jak – warto. Reklama społeczna: Making magic in traffic with a smartphone Produkcja: Police de Lausanne Reżyseria: Raphaël Sibilla & Jérôme Piguet – RJ41 Rok: 2019 Czas trwania: 0:01:00 Reklama:

13 subskrybentów za 20 mln zł

Wygląda na to, że mamy na koncie (jako państwo) najbardziej spektakularnie utopione pieniądze w historii europejskiego marketingu. 13 subskrybentów zwykle pozyskuje się za kilkadziesiąt, maksymalnie kilkaset złotych. Polskiej Fundacji Narodowej udało się na tego typu działania wydać już ponad 20 000 000 PLN.

IKEA – robisz to dobrze

Możemy się silić na kreatywność, a prawda jest taka, że proste, emocjonalne historie działają najlepiej. Takie, jak ta z najnowszej reklamy IKEA.

« Starsze wpisy