T: 502 259 969 | E: info@nipo.pl

Dobre filmy korporacyjne: 10 przykładów

To nie jest łatwe; zareklamować… cegłę. Tymczasem w jednym z poniższych filmów udało się to perfekcyjnie. A to tylko jeden z dziesięciu (a w zasadzie: jedenastu) powodów, aby obejrzeć nasz subiektywny przegląd naprawdę ciekawych realizacji corporate video.

Dealer po rebrandingu

W obecnym (10/2020) numerze miesięcznika „Dealer” dedykowanemu branży samochodowej, opublikowany został artykuł „Dealerzy po liftingu” Artura Białka, w którym cytowanych jest kilka wypowiedzi „naszego” Tomasza Banasika na temat rebrandingu marek.

Prosty, pozytywny claim? Proszę bardzo

Czasem nie ma co kombinować – wystarczy dobrze i krótko opowiedzieć historię. Taki właśnie jest claim, który przygotowaliśmy dla włoskiej firmy Everli, dedykowany na polski rynek, wprowadzony w momencie, gdy przejęła ona Szopi.pl.

O brandingu na LinkedIn

Merytorycznie, tematycznie, biznesowo. Zapraszamy na nasz profil na LinkedIn – będziemy na nim publikowali wyłącznie przydatne, branżowe materiały.

Życzenia

To będzie niezwykła Wielkanoc. Mamy więc dla was niezwykłe życzenia.

Reklama w czasach zarazy

To prawdopodobnie jedno z pytań, które obecnie najczęściej pojawiają się w działach marketingu. Jak komunikować się w czasach epidemii? Dobrą podpowiedzią jest ta, obszerna publikacja agencji DDB Warszawa. Koronakryzys potrwa – to pewne. Raczej nie ma co liczyć na szybką poprawę, a co za tym idzie; na komunikacyjne przeczekanie. Brak rozmowy z odbiorcami przez najbliższe 2 miesiące może być przez nich odebrany jako… no właśnie; zapewne różnie, ale na pewno będzie to odbiór negatywny. Inaczej mówiąc: to, co marki zrobią i powiedzą teraz, będzie im zapamiętane na długo. To co... Read The Rest →

T-Raperzy – antysmog song

Pamięta ich ktoś jeszcze? Jeśli nie, to na pewno sobie przypomni lub pozna: ten eko-kawałek to nie tylko świetna promocja OLX, ale też: murowany hicior.

« Starsze wpisy