T: 502 259 969 | E: info@nipo.pl

Obcy w reklamowym sci-fi

Inwazja kosmitów w formie całkiem zabawnej „reklamy”? To nie zdarza się to często.

STGU do Andrzeja Pągowskiego: „psuje Pan wizerunek branży”

W skrócie można powiedzieć, że Stowarzyszenie twórców Grafiki Użytkowej zaapelowało do Pągowskiego aby… nie projektował więcej logo, bo się na tym niespecjalnie zna. Cytat: „od dłuższego czasu wykorzystuje Pan nazwisko wyrobione na plakatach – do sprzedawania identyfikacji wizualnych, w których, delikatnie rzecz ujmując, nie jest Pan specjalistą…”

Świąteczna reklama Erste Group (2022)

Ten zły, psujący święta, kontra ci, którzy nie pozwalają ich zepsuć. Tak: dobrze to znamy. Ale niekoniecznie w wersji animowanej reklamy.

Obietnica Yulii

Pomóż Yulii spełnić obietnicę, czyli emocjonalna kampania społeczna na rzecz edukacji mieszkających w Polsce dzieci z Ukrainy.

„Nasze” logo + głównodowodzący wojsk USA

Lubimy te chwile, gdy nasza praca wraca do nas na ekranach telefonów; tak jak ta zapowiedź wywiadu z głównodowodzącym wojsk NATO w Europie, którego zdjęcie zrobiono na tle zaprojektowanego przez nas logo i ścianki think tanku CEPA.

Właśnie trafiliśmy do „Twojego Stylu”

A może dokładniej: dziś do kiosków trafiło specjalne wydanie Twojego Stylu „Kobieta w biznesie” z Anną Lewandowską na okładce. W tym numerze został opublikowany wywiad z Tomkiem Banasikiem, copywriterem, założycielem NIPO.PL.

Wywiad: „Jaka powinna być dobra nazwa?”

Znów z kimś rozmawialiśmy. Tym razem na pytania dotyczące namingu odpowiadaliśmy branżowemu serwisowi AdsTalk. Tak więc, cytując jedno z nich: „Jakie elementy powinna zawierać dobra, rozpoznawalna nazwa?”

Dobre filmy korporacyjne: 10 przykładów

To nie jest łatwe; zareklamować… cegłę. Tymczasem w jednym z poniższych filmów udało się to perfekcyjnie. A to tylko jeden z dziesięciu (a w zasadzie: jedenastu) powodów, aby obejrzeć nasz subiektywny przegląd naprawdę ciekawych realizacji corporate video.

« Starsze wpisy