T: 502 259 969 | E: info@nipo.pl

Nie będziemy chwalić się sami. Pozwolimy, aby pochwalili nas nasi Klienci. Poniżej prezentujemy linki do referencji, jakie otrzymaliśmy za nasze projekty brandingowe, reklamowe i namingowe.

„NIPO transformed a daunting rebranding process into a simple and enjoyable experience…”
A. Wess Mitchell, President, Center for European Policy Analysis (Waszyngton, D.C.)

Więcej: referencje CEPA

„…Propozycje… dokładnie odpowiadały na brief i prezentowały bardzo wysoką jakość graficzną i kreatywną. Po zmianie wizerunku i uruchomieniu kampanii promocyjnej, liczba zapytań kierowanych do naszej firmy wzrosła o około 59%”
Jan Paweł Lisicki, Prezes Zarządu Finsano Consumer Finance Sp. z o.o.

Więcej: referencje Finsano

„…Ze wszystkich zadań zespół NIPO.PL wywiązał się terminowo i rzetelnie. Oryginalne, dopracowane graficznie i uwzględniające charakter spółki projekty sprawiły, że kampania została zauważona i pozytywnie odebrana…”
Zuzanna Szopowska, dyrektor Biura Komunikacji i PR PKP Intercity

Więcej: referencje PKP Intercity

„…Współpraca była inspirująca i fachowa, dlatego potwierdzamy plany kolejnych, wspólnych realizacji.”
Ewa Łydkowska, Marketing Manager, Vastint Polska (Inter IKEA Property Division)

Więcej: referencje Vastint Polska

„…koncept marki został zrealizowany szybko i dokładnie, a projekt jest bardzo atrakcyjny zarówno od strony namingowej, jak i graficznej…”
Emilia Derlacz, Key Account Manager, Domain Menada Sp. z o.o. (Belvedere Group)

Więcej: referencje Domain Menada

„…Polecamy agencję brandingową NIPO.PL jako firmę, która z ogromną dbałością o detale zaprojektowała i większe i mniejsze nośniki wizualne konferencji CEPA Forum.”
Joanna Kędzierska, Director of Communications, CEPA

Więcej: referencje CEPA Forum

„…Agencję brandingową NIPO.PL cechuje bardzo wysoka jakość projektów – zarówno od strony graficznej, jak i copywriterskiej – szczera, pozytywna współpraca oraz trafne doradztwo na każdym etapie i elemencie odświeżania wizerunku marki….”
Dariusz Olejnik, Kredyt Inkaso SA, PR & marketing manager

Więcej: referencje Kredyt Inkaso SA

„…wszystkie propozycje były interesujące, zgodne z briefem i naszymi oczekiwaniami. Aktualnie, po wybraniu i rozwinięciu jednej z propozycji nazw realizujemy wizerunek kosmetyku i przygotowujemy się do wprowadzenia go na rynek…”
Rafał Grudzień, FSP Galena, Product Manager

Więcej: referencje FSP Galena

„…NIPO.PL dotrzymuje terminów realizacji i dostarcza prace wysokiej jakości… Nie do przecenienia jest bardzo dobra komunikacja z agencją połączona z fachowością i profesjonalizmem. Warte podkreślenia są również kreatywność, innowacyjność i szybkość reakcji agencji w sytuacjach kryzysowych.”
Dorota Kraskowska, dyrektor Biura Komunikacji PGNiG TERMIKA SA

Więcej: referencje PGNiG TERMIKA

„…Z przyjemnością możemy polecić NIPO.PL jako partnera, który sprawnie, kreatywnie, kompleksowo i na bardzo wysokim poziomie może zrealizować wizerunek nowej marki…”
Michał Jakubowski, Prezes Zarządu, Webska sp. z o.o.

Więcej: referencje Webska

„…wszystkie elementy wizualne marki Zbrojownia zrealizowała agencja brandingowa NIPO.PL… współpraca przebiegała szybko, sprawnie i na wysokim poziomie profesjonalizmu…”
Paweł Nowak, Zbrojownia, prezes zarządu

Więcej: referencje Zbrojownia

„…Projekty charakteryzuje bardzo wysoka jakość kreatywna, techniczna i graficzna. Współpraca jest sympatyczna i efektywna, dlatego na pewno będzie kontynuowana.”
Marek Mróz, prokurent telefonii PLFON (holding Media-Saturn)

Więcej: referencje PLFON

„….agencja naprawdę prezentuje podejście „zróbmy to inaczej, niż wszyscy…”
Michał Rokicki, założyciel firmy Rokicki Szkolenia Językowe

Więcej: referencje Rokicki Szkolenia Językowe

„…agencja brandingowa NIPO.PL zrealizowała kompleksowy branding obejmujący identyfikację wizualną marki e-papierosów Cigger… Wszystkie elementy projektu zostały zrealizowane zgodnie z briefem i na bardzo wysokim poziomie…”
Artur Rajzner, prezes New Smoke

Więcej: referencje Cigger

„…Zdecydowanie możemy polecić współpracę; przebiegała szybko, sprawnie i w 100% satysfakcjonująco.”
Albert Jerka, prezes AZ.pl

Więcej: referencje AZ.pl

„…wszystkie prace zostały wykonane bardzo starannie, zgodnie z wytycznymi oraz na najwyższym poziomie, dzięki czemu nowa marka szybko zaczęła zbierać pochwały i popularność…”
Sebastian Stolecki, właściciel Balancity

Więcej: referencje Balancity

„Nazwy zawsze są interesujące, merytorycznie omówione i zgodne z ustaleniami…”
Robert Szataniak, dyrektor ds marketingu i rozwoju, Pamapol

Więcej: referencje Pamapol

„…Od pomysłu wydawnictwa, przez layout, redakcję, aż po jakość druku – efekt końcowy daleko przekroczył nasze oczekiwania…. ”
Anna Olewnik-Mikołajewska, prezes zarządu ZM Olewnik-Bis

Więcej: referencje Olewnik

„Współpraca przebiegała szybko i rzeczowo. Prezentowane propozycje były zgodne z wytycznymi i spełniały nasze wymagania …. ”
Bolesław Drapiela, prezes zarządu Morizon S.A

Więcej: referencje Morizon

„…Współpraca przebiegała sprawnie, szybko i merytorycznie, a przedstawione propozycje były interesujące i zgodne z briefem…”
Michał Bichniewicz, członek zarządu, Brog Media Biznesu

Więcej: referencje Brog Media Biznesu

„…Wszystkie prace zostały wykonane solidnie i terminowo z zachowaniem szczególnej dbałości o szczegóły…. ”
Konrad Pękacki, country manager, Nanolex Car Care

Więcej: referencje Nanolex

Vastint