Konsekwencja to dar od bogów. Konsekwencja wizerunku marki to już dużo prostsza sprawa: to kwestia dobrej pracy agencji brandingowej. Aby być pewnym, że tworzone materiały wizualne firmy będą spójne i atrakcyjne wystarczy skorzystać z zakładki kontakt na stronie nipo.pl.
Oferta
Oprócz samych logotypów, realizujemy też kompletne systemy identyfikacji marki, zawierające dowolne, wybrane nośniki marketingowe np.:
− wizytówki, papier firmowy, identyfikację kopert, płyt, ścianek reklamowych, roll-upów, projekty teczek, toreb, płyt CD itp.
− layouty drukowanych materiałów firmowych
− okleiny samochodów, witryn, identyfikacje wnętrz
− otwarte projekty prezentacji PowerPoint jak kompletne prezentacje biznesowe
Wycena
Podstawowy pakiet identyfikacji wizualnej zawierający np. logotyp, projekt wizytówki, papieru firmowego, koperty, stopki e-mail i CD to koszt rzędu 5000 zł + VAT (w ramach oferty dla startupów; nieznacznie wyższe ceny dla MSP i dużych przedsiębiorstw). Pakiety obejmujące więcej elementów wyceniamy indywidualnie na bazie przesłanej oferty z różnymi, możliwymi do realizacji elementami identyfikacji wizualnej.
Doświadczenie
Zrealizowaliśmy systemy identyfikacji m.in. dla takich firm jak CEPA (USA), CEPA Forum (Waszyngton, D.C.), Finsano, Mobilite, Remedizer,
—
Po pełną ofertę działań wizerunkowych zapraszamy na stronę: wizerunek.