T-Raperzy – antysmog song

Pamięta ich ktoś jeszcze? Jeśli nie, to na pewno sobie przypomni lub pozna: ten eko-kawałek to nie tylko świetna promocja OLX, ale też: murowany hicior.

Tak się robi CSR – społeczną odpowiedzialność biznesu. Na luzie, z humorem, ale i niegłupio. Tekstem bardzo aktualnym, poświęconym tworzeniu smogu w domowych „kopciuchach”, ale zarazem motywującym i ironicznym. Branding OLX zachowany na samym końcu teledysku – nieinwazyjny, nijak nie psujący tematu. Prosprzedażowe zachęcenie do kupowania nowocześniejszych kotłów wyraźne, ale ponownie; neutralnie wplecione w tekst. Dobra robota.

1 komentarz

  • 20 lutego 2020 at 11:57 // Odpowiedz

    20lat temu :) ale pamiętam – nawet śmieszne było

Pozostaw odpowiedź Lukasz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *