Właśnie trafiliśmy do „Twojego Stylu”
A może dokładniej: dziś do kiosków trafiło specjalne wydanie Twojego Stylu „Kobieta w biznesie” z Anną Lewandowską na okładce. W tym numerze został opublikowany wywiad z Tomkiem Banasikiem, copywriterem, założycielem NIPO.PL.
Jak z nazwy firmy zrobić broń? 3 strategie
Jeśli wprowadzasz na rynek nową markę, już samą jej nazwą możesz rozpocząć marketingową wojnę z konkurentami. Jak? Są na to co najmniej trzy strategie.
Wiosna Biedronia – logo, identyfikacja wizualna. Dobre?
W trakcie niedzielnej konferencji Robert Biedroń przedstawił nazwę i logo swojego ugrupowania. Pokazał też identyfikację wizualną marki. Dobrą, czy niekoniecznie?
Największe błędy tworzenia nazw
Ponownie publikujemy na łamach Nowego Marketingu. Tym razem na temat błędów, jakie popełnia się podczas tworzenia nazw.
Tworzenie nazw w trybie Agile
Naming to unikatowy projekt; tutaj każda firma wypracowuje własną metodologię. I nie ma tu jednego, jedynie słusznego schematu prac. Mamy jednak dobry pomysł na to, jak warto, aby ten proces wyglądał.
Branding NAZYWAMY.COM – prezentacja
Podsumowujemy branding agencji namingowej NAZYWAMY.COM. Tym razem w formie prezentacji .pdf; nie linku portfolio. Serdecznie zapraszamy do pobierania i liczymy na uwagi – chcielibyśmy wiedzieć, czy taka forma prezentacji się podoba/przydaje.
W mediach: Nowy Marketing
Nasza publikacja na łamach Nowego Marketingu; poświęcona tworzeniu nazw anglojęzycznych.
Pomysł na nazwę?
Czasem, podczas rozmów o propozycjach nazw pojawia się zdanie „…gdyby wpadł Panu jeszcze jakiś pomysł…”. No cóż – krótko mówiąc: to tak nie działa.
Branding. Jak to poukładać?
Strategia, nazwa, identyfikacja wizualna, materiały wizerunkowe, reklama… Branding to projekt składający się z wielu etapów. Jak poukładać go w harmonogramy?
Nazwa polsko, czy anglojęzyczna?
Podczas rozmów na temat nazw nowych marek, często pojawia się pytanie o język, jaki powinien być podstawą słowotwórczą nazwy. Więc, zastanówmy się: lepiej „po polsku”, czy „po angielsku”?