T: 502 259 969 | E: info@nipo.pl

Właśnie trafiliśmy do „Twojego Stylu”

A może dokładniej: dziś do kiosków trafiło specjalne wydanie Twojego Stylu „Kobieta w biznesie” z Anną Lewandowską na okładce. W tym numerze został opublikowany wywiad z Tomkiem Banasikiem, copywriterem, założycielem NIPO.PL.

Jak z nazwy firmy zrobić broń? 3 strategie

Jeśli wprowadzasz na rynek nową markę, już samą jej nazwą możesz rozpocząć marketingową wojnę z konkurentami. Jak? Są na to co najmniej trzy strategie.

Największe błędy tworzenia nazw

Ponownie publikujemy na łamach Nowego Marketingu. Tym razem na temat błędów, jakie popełnia się podczas tworzenia nazw.

Tworzenie nazw w trybie Agile

Naming to unikatowy projekt; tutaj każda firma wypracowuje własną metodologię. I nie ma tu jednego, jedynie słusznego schematu prac. Mamy jednak dobry pomysł na to, jak warto, aby ten proces wyglądał.

Branding NAZYWAMY.COM – prezentacja

Podsumowujemy branding agencji namingowej NAZYWAMY.COM. Tym razem w formie prezentacji .pdf; nie linku portfolio. Serdecznie zapraszamy do pobierania i liczymy na uwagi – chcielibyśmy wiedzieć, czy taka forma prezentacji się podoba/przydaje.

W mediach: Nowy Marketing

Nasza publikacja na łamach Nowego Marketingu; poświęcona tworzeniu nazw anglojęzycznych.

Pomysł na nazwę?

Czasem, podczas rozmów o propozycjach nazw pojawia się zdanie „…gdyby wpadł Panu jeszcze jakiś pomysł…”. No cóż – krótko mówiąc: to tak nie działa.

Branding. Jak to poukładać?

Strategia, nazwa, identyfikacja wizualna, materiały wizerunkowe, reklama… Branding to projekt składający się z wielu etapów. Jak poukładać go w harmonogramy?

Nazwa polsko, czy anglojęzyczna?

Podczas rozmów na temat nazw nowych marek, często pojawia się pytanie o język, jaki powinien być podstawą słowotwórczą nazwy. Więc, zastanówmy się: lepiej „po polsku”, czy „po angielsku”?

« Starsze wpisy