T: 502 259 969 | E: info@nipo.pl

IKEA – robisz to dobrze

Możemy się silić na kreatywność, a prawda jest taka, że proste, emocjonalne historie działają najlepiej. Takie, jak ta z najnowszej reklamy IKEA.

Najbrudniejsze porno, jakie kiedykolwiek nakręcono

Pornhub to serwis z pornografią, który nieraz już przebił się do mediów głównego nurtu głośnymi kampaniami reklamowymi. Tym razem nakręcił on i udostępnił „The Dirtiest Porn Ever”, czyli ‚najbrudniejsze porno, jakie kiedykolwiek nakręcono’.

Budwaiser nawiązuje do reklam z lat 50.

Lata 50. Seksizm w reklamach piwa to norma. Nie inaczej było w ilustrowanych reklamach Budwaisera, do których marka właśnie wróciła. Ale wróciła w sposób inny i ciekawy.

Bertha Benz. Spektakularny storytelling

„The Journey That Changed Everything” to widowiskowy film sięgający do historii z początków motoryzacji. Historii związanej – oczywiście – z marką Mercedes-Benz.

Takie reklamy warto kręcić!

Wreszcie, wreszcie, wreszcie! Ani słowa przekonywania do produktu. Łza na koniec. Tak; to jest POLSKA reklama. I do tego: jak cholernie dobra!

Animacją od ciężarówki po torby

Storytelling z górnej półki, czyli jak zrobić reklamę, która wciąga od pierwszej chwili i (gdybyśmy nie zdradzili) to do końca się nie wie, że jest to reklama.

Kaaawy!

Zdarzają się takie poranki, że nie sposób nawet napisać trzech słów na bloga. A przynajmniej: nie sposób, dopóki człowiek nie napije się kawy.

Branding. Jak to poukładać?

Strategia, nazwa, identyfikacja wizualna, materiały wizerunkowe, reklama… Branding to projekt składający się z wielu etapów. Jak poukładać go w harmonogramy?

« Starsze wpisy