T: 502 259 969 | E: info@nipo.pl

Punkt wyjścia. Strategia promocji marki jest jak business plan – gdy wiemy, do kogo i jak chcemy się komunikować, skutecznie zrealizujemy kreatywne etapy brandingu.

Oferta

Elementy strategii zawsze pojawiają się w naszych koncepcjach. Nie jesteśmy firmą badawczą, jednak we współpracy z klientem możemy przygotować podstawową, ramową analizę konkurencji oraz rekomendację pozycjonowania na rynku. Jeśli projekt nie zakłada kompletnej stworzenia strategii, w ramach naszych, wewnętrznych prac nad brandingiem lub rebrandingiem, realizujemy jej szkielet, który pomaga nam zachować silny merytorycznie wizerunek marki.

Koszty

Strategia nie jest naszą standardową ofertą, ale opcją dostępną na życzenie klienta. Z tego też powodu jej wycena negocjowana jest indywidualnie. Najczęściej w bazujemy na badaniach i wnioskach klienta, możemy jednak uzupełnić je o naszą analizę lub rekomendacje.

Doświadczenie

Opracowaliśmy strategię rebrandingu Grupy WKRA po przejęciu przez nią marki Dom Książki oraz strategię komunikacji contentowej dla Pioneer Pekao Investments. Współtworzyliśmy strategie pozycjonowania nowych produktów firmy Pamapol.

Po pełną ofertę działań brandingowych zapraszamy na stronę: branding.

branding