Nowa identyfikacja wizualna polskich ministerstw
Rząd ujednolica logotypy i identyfikację wizualną wszystkich ministerstw. Wszystkich: od Ministerstwa Zdrowia po Ministerstwo Obrony Narodowej.
„Nasze” logo + głównodowodzący wojsk USA
Lubimy te chwile, gdy nasza praca wraca do nas na ekranach telefonów; tak jak ta zapowiedź wywiadu z głównodowodzącym wojsk NATO w Europie, którego zdjęcie zrobiono na tle zaprojektowanego przez nas logo i ścianki think tanku CEPA.
Dealer po rebrandingu
W obecnym (10/2020) numerze miesięcznika „Dealer” dedykowanemu branży samochodowej, opublikowany został artykuł „Dealerzy po liftingu” Artura Białka, w którym cytowanych jest kilka wypowiedzi „naszego” Tomasza Banasika na temat rebrandingu marek.
Referencje od dyplomaty departamentu stanu USA
To ogromna przyjemność otrzymać referencje od szefa amerykańskiego think tanku. A jeszcze większą jest mieć referencje od dyplomaty pracującego w departamentu stanu USA.
Audi odświeża logo
Nie jest to wielka zmiana – raczej solidny lifting. Logo Audi uległo spłaszczeniu i uproszczeniu.
Rebranding Statoil
Całkowity rebranding marki sieci stacji benzynowych potrwa rok.
Rebranding EcoMax – prezentacja
Kolejna prezentacja do pobrania. Tym razem; rebranding dystrybutora portugalskich odkurzaczy.
Dobrze „odkurzony” rebranding
Portfoliowa świeżynka, czyli kompleksowy rebranding polskiego dystrybutora portugalskich odkurzaczy Aspilusa.
Premiera rebrandingu Acaisoft
NG-Poland to przede wszystkim Ben Lesh z Netflixa, Tracy Lee, Alex Lakatos z Mozilli i wielu innych prelegentów. Ale byliśmy tam też my; wraz z premierą świeżo zrealizowanego przez NIPO.PL rebrandingu.
Rebranding – przykładowy zakres prac
Możliwych zakresów prac rebrandingowych jest tyle, ile firm, które potrzebują odświeżenia wizerunku. Inaczej mówiąc; dla każdej marki można (a wręcz: powinno się) inaczej dobrać prowadzone działania; choć oczywiście – są pewne elementy bazowe, których w rebrandingu pominąć nie sposób.