T: 502 259 969 | E: info@nipo.pl

„Nasze” logo + głównodowodzący wojsk USA

Lubimy te chwile, gdy nasza praca wraca do nas na ekranach telefonów; tak jak ta zapowiedź wywiadu z głównodowodzącym wojsk NATO w Europie, którego zdjęcie zrobiono na tle zaprojektowanego przez nas logo i ścianki think tanku CEPA.

Dealer po rebrandingu

W obecnym (10/2020) numerze miesięcznika „Dealer” dedykowanemu branży samochodowej, opublikowany został artykuł „Dealerzy po liftingu” Artura Białka, w którym cytowanych jest kilka wypowiedzi „naszego” Tomasza Banasika na temat rebrandingu marek.

Referencje od dyplomaty departamentu stanu USA

To ogromna przyjemność otrzymać referencje od szefa amerykańskiego think tanku. A jeszcze większą jest mieć referencje od dyplomaty pracującego w departamentu stanu USA.

Audi odświeża logo

Nie jest to wielka zmiana – raczej solidny lifting. Logo Audi uległo spłaszczeniu i uproszczeniu.

Rebranding Statoil

Całkowity rebranding marki sieci stacji benzynowych potrwa rok.

Premiera rebrandingu Acaisoft

NG-Poland to przede wszystkim Ben Lesh z Netflixa, Tracy Lee, Alex Lakatos z Mozilli i wielu innych prelegentów. Ale byliśmy tam też my; wraz z premierą świeżo zrealizowanego przez NIPO.PL rebrandingu.

Rebranding – przykładowy zakres prac

Możliwych zakresów prac rebrandingowych jest tyle, ile firm, które potrzebują odświeżenia wizerunku. Inaczej mówiąc; dla każdej marki można (a wręcz: powinno się) inaczej dobrać prowadzone działania; choć oczywiście – są pewne elementy bazowe, których w rebrandingu pominąć nie sposób.

« Starsze wpisy