Dealer po rebrandingu
W obecnym (10/2020) numerze miesięcznika „Dealer” dedykowanemu branży samochodowej, opublikowany został artykuł „Dealerzy po liftingu” Artura Białka, w którym cytowanych jest kilka wypowiedzi „naszego” Tomasza Banasika na temat rebrandingu marek.
Stop suszy – apokalipsa po Polsku
To jest naprawdę dobry, zrealizowany przez Polaków spot. Jak to się stało, że (nie tylko my) go przeoczyliśmy?
O brandingu na LinkedIn
Merytorycznie, tematycznie, biznesowo. Zapraszamy na nasz profil na LinkedIn – będziemy na nim publikowali wyłącznie przydatne, branżowe materiały.
Życzenia
To będzie niezwykła Wielkanoc. Mamy więc dla was niezwykłe życzenia.
Reklama w czasach zarazy
To prawdopodobnie jedno z pytań, które obecnie najczęściej pojawiają się w działach marketingu. Jak komunikować się w czasach epidemii? Dobrą podpowiedzią jest ta, obszerna publikacja agencji DDB Warszawa. Koronakryzys potrwa – to pewne. Raczej nie ma co liczyć na szybką poprawę, a co za tym idzie; na komunikacyjne przeczekanie. Brak rozmowy z odbiorcami przez najbliższe 2 miesiące może być przez nich odebrany jako… no właśnie; zapewne różnie, ale na pewno będzie to odbiór negatywny. Inaczej mówiąc: to, co marki zrobią i powiedzą teraz, będzie im zapamiętane na długo. To co... Read The Rest →
T-Raperzy – antysmog song
Pamięta ich ktoś jeszcze? Jeśli nie, to na pewno sobie przypomni lub pozna: ten eko-kawałek to nie tylko świetna promocja OLX, ale też: murowany hicior.
Tysiąca pięknych słów na święta!
Słów pięknych jak nigdy od osób kochających jak zawsze.
Jak z nazwy firmy zrobić broń? 3 strategie
Jeśli wprowadzasz na rynek nową markę, już samą jej nazwą możesz rozpocząć marketingową wojnę z konkurentami. Jak? Są na to co najmniej trzy strategie.
Nauka znikania
To jest Jonas. Jonas ma 24 lata i za chwilę zniknie. To jest reklama społeczna. Reklama trwa minutę i niezupełnie zachęca do znikania. Jonas słucha hip-hopu i R&B, nosi kraciastą koszulę i lubi czatować ze znajomymi. Niczym specjalnie się nie wyróżnia, spacerując po mieście. Ale Jonas ma jedna supermoc: potrafi zniknąć w sposób absolutnie spektakularny. Zobaczcie sami jak – warto. Reklama społeczna: Making magic in traffic with a smartphone Produkcja: Police de Lausanne Reżyseria: Raphaël Sibilla & Jérôme Piguet – RJ41 Rok: 2019 Czas trwania: 0:01:00 Reklama:
13 subskrybentów za 20 mln zł
Wygląda na to, że mamy na koncie (jako państwo) najbardziej spektakularnie utopione pieniądze w historii europejskiego marketingu. 13 subskrybentów zwykle pozyskuje się za kilkadziesiąt, maksymalnie kilkaset złotych. Polskiej Fundacji Narodowej udało się na tego typu działania wydać już ponad 20 000 000 PLN.