Agencje brandingowe – raport Interaktywnie.com
Miło jest być headlinerem raportu poświęconego agencjom brandingowym. „Headliner” – tak; możemy tak o sobie mówić, gdy czytamy najnowszą publikację serwisu Interaktywnie.com.
Rebranding CEPA – prezentacja
Nasza, kolejna prezentacja; tym razem z podsumowaniem rebrandingu amerykańskiego think tanku The Center for European Policy Analysis (CEPA).
Fanta – rebranding
Coca-Cola fundamentalnie odświeżyła markę jednego ze swoich flagowców: Fanty. Zmianie poddano sam znak, identyfikację wizualną, ale też kształt butelki. A wszystko to w sposób możliwy do opisania dwoma przymiotnikami: „kanciaty i zakręcony”.
Branding MŚP
NIPO.PL to kompromis między ceną a jakością. Dobry kompromis, w którym jakość jest bardzo wysoka, a koszty: niekoniecznie. Korzystne oferty składamy dzięki dobremu zarządzaniu kosztami własnymi – nie jesteśmy dużą agencją; nie mamy kilku prezesów. Nasze wyceny obejmują wyłącznie pracę osób, które są bezpośrednio zaangażowane w projekt..
Brief – branding / rebranding
Branding i rebranding to technicznie dość podobne projekty; różnią się punktem wyjścia, który albo jest stanem zero (branding), albo stanem X (rebranding). Dlatego, oba te typy projektów ujęliśmy w jednym briefie.
Case study – rebranding CEPA
Case kompleksowego rebrandingu amerykańskiego think-tanku CEPA. Nasza realizacja objęła zmianę logo, identyfikacji wizualnej oraz wszystkich materiałów reklamowych i promocyjnych marki.
Branding dużych firm
Nie jesteśmy dużą agencją, ale świetnie realizujemy duże projekty. Gdy dostajemy pod opiekę wizerunek znanych przedsiębiorstw, wiemy, że nie ma tu miejsca na kompromisy.
Branding startupów. Dobra marka od samego początku
Świetnie rozumiemy start-upy; wiemy, jak ważne na początkowym etapie tworzenia marki jest trafne zainwestowanie często mocno ograniczonego budżetu. Młode firmy mogą u nas liczyć na bardzo dobrą i kosztowo i jakościowo ofertę realizacji brandingowych.
Merck – rebranding
Chyba nikt się nie spodziewał, że najbardziej kontrowersyjny i charakterystyczny rebranding 2015 roku przeprowadzi niemłody (datowany na 1968 rok), wręcz najstarszy na świecie w swojej branży, niemiecki koncern farmaceutyczno-chemiczny.
Eurosport – rebranding
Najpopularniejszy europejski kanał sportowy (240 mln widzów) po raz kolejny przechodzi rebranding; zaledwie 4 lata po poprzednim odświeżeniu wizerunku. I co ciekawe: ponownie jest to dobra, nowoczesna zmiana.