T: 502 259 969 | E: info@nipo.pl

Agencje brandingowe – raport Interaktywnie.com

Miło jest być headlinerem raportu poświęconego agencjom brandingowym. „Headliner” – tak; możemy tak o sobie mówić, gdy czytamy najnowszą publikację serwisu Interaktywnie.com.

Rebranding CEPA – prezentacja

Nasza, kolejna prezentacja; tym razem z podsumowaniem rebrandingu amerykańskiego think tanku The Center for European Policy Analysis (CEPA).

Fanta – rebranding

Coca-Cola fundamentalnie odświeżyła markę jednego ze swoich flagowców: Fanty. Zmianie poddano sam znak, identyfikację wizualną, ale też kształt butelki. A wszystko to w sposób możliwy do opisania dwoma przymiotnikami: „kanciaty i zakręcony”.

Branding MŚP

NIPO.PL to kompromis między ceną a jakością. Dobry kompromis, w którym jakość jest bardzo wysoka, a koszty: niekoniecznie. Korzystne oferty składamy dzięki dobremu zarządzaniu kosztami własnymi – nie jesteśmy dużą agencją; nie mamy kilku prezesów. Nasze wyceny obejmują wyłącznie pracę osób, które są bezpośrednio zaangażowane w projekt..

Brief – branding / rebranding

Branding i rebranding to technicznie dość podobne projekty; różnią się punktem wyjścia, który albo jest stanem zero (branding), albo stanem X (rebranding). Dlatego, oba te typy projektów ujęliśmy w jednym briefie.

Case study – rebranding CEPA

Case kompleksowego rebrandingu amerykańskiego think-tanku CEPA. Nasza realizacja objęła zmianę logo, identyfikacji wizualnej oraz wszystkich materiałów reklamowych i promocyjnych marki.

Branding dużych firm

Nie jesteśmy dużą agencją, ale świetnie realizujemy duże projekty. Gdy dostajemy pod opiekę wizerunek znanych przedsiębiorstw, wiemy, że nie ma tu miejsca na kompromisy.

Branding startupów. Dobra marka od samego początku

Świetnie rozumiemy start-upy; wiemy, jak ważne na początkowym etapie tworzenia marki jest trafne zainwestowanie często mocno ograniczonego budżetu. Młode firmy mogą u nas liczyć na bardzo dobrą i kosztowo i jakościowo ofertę realizacji brandingowych.

Merck – rebranding

Chyba nikt się nie spodziewał, że najbardziej kontrowersyjny i charakterystyczny rebranding 2015 roku przeprowadzi niemłody (datowany na 1968 rok), wręcz najstarszy na świecie w swojej branży, niemiecki koncern farmaceutyczno-chemiczny.

Eurosport – rebranding

Najpopularniejszy europejski kanał sportowy (240 mln widzów) po raz kolejny przechodzi rebranding; zaledwie 4 lata po poprzednim odświeżeniu wizerunku. I co ciekawe: ponownie jest to dobra, nowoczesna zmiana.

« Starsze wpisy Nowsze wpisy »