Agencje brandingowe – raport Interaktywnie.com
Miło jest być headlinerem raportu poświęconego agencjom brandingowym. „Headliner” – tak; możemy tak o sobie mówić, gdy czytamy najnowszą publikację serwisu Interaktywnie.com.
Wewnątrz raportu, w treściach redakcyjnych, wypowiadamy się wielokrotnie; zarówno na temat budowania spójnego wizerunku marki, najważniejszych elementów organizacji prac nad np. nowym logotypem firmy, czy o markach typu „wszystko i nic”. A headlinerem samozwańczo nazwaliśmy się dlatego, że nasza wizytówka znajduje się tuż pod wstępniakiem Bartłomieja Dwornika. Świetne miejsce, które przy okazji – przyjemnie łechce nasze ego.
Raport jest publikacją bezpłatną. W formacie .pdf można go pobrać stąd: „Raport Interaktywnie.com: Agencje Brandingowe 2016„. A pobrać go warto, o czym może przekonać opublikowany poniżej spis treści raportu. Z naszej strony – polecamy; nie tylko ze względu na obecność NIPO.PL, ale przede wszystkim przez skumulowaną pigułkę wiedzy na temat tego, w jaką stronę ewoluują i jak rozumiane są dziś działania brandingowe.
Spis treści raportu „Agencje brandingowe 2016”:
06 Więcej niż logo… czyli co?
13 Jak zaprojektować nową markę i opakowania od podstaw?
18 Zmiany na dobre i na złe, czyli brandingowe panta rei
24 Rebranding, czyli marka od nowa
31 Małe ekrany wymuszają minimalizm
40 Branding to nie tylko pakowanie marki w błyszczący celofan. To dużo więcej
Dodaj komentarz