Rebranding CEPA – prezentacja

Nasza, kolejna prezentacja; tym razem z podsumowaniem rebrandingu amerykańskiego think tanku The Center for European Policy Analysis (CEPA).

CEPA to mieszczący się w Waszyngtonie, niezależny think tank. Specjalizuje się ona w problematyce politycznej, gospodarczej i militarnej – w odniesieniu do naszej części Europy. Organizuje eventy, konferencje i briefingi oraz przygotowuje raporty zarówno dostępne dla wszystkich, jak i realizowane na zlecenie Kongresu USA. A my mamy tę satysfakcję, że przeprowadziliśmy bardzo obszerny, kompleksowy rebranding The Center for European Policy Analysis.

Brief: styl oficjalny, urzędowy. Komunikacja międzynarodowa. Konieczne zachowanie w identyfikacji wizualnej motywu mapy Europy oraz kolorystyki zbliżonej do kolorystyki wcześniejszej identyfikacji CEPA.
Target: politycy, media, sponsorzy.
Klient: The Center for European Policy Analysis (CEPA).
Lata: 2015/2016.

Realizacja NIPO.PL (w skrócie):
– logotyp i księga marki,
– identyfikacja wizualna,
– materiały BTL,
– nośniki POS,
– layout strony WWW.

Istotne: dla think tanku CEPA zrealizowaliśmy też branding cyklicznej konferencji CEPA Forum, którego podsumowanie można obejrzeć tutaj: CEPA Forum.

Prezentację w formacie .pdf (9,70 MB) można pobrać klikając na poniższą ilustrację:

CEPA rebranding (2)

2 komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *