T: 502 259 969 | E: info@nipo.pl

Branding. Jak to poukładać?

Strategia, nazwa, identyfikacja wizualna, materiały wizerunkowe, reklama… Branding to projekt składający się z wielu etapów. Jak poukładać go w harmonogramy?

Pora na Piotrków

Mistrzowie reklamy w formie, czyli jak Piotrków Trybunalski „zrobił dziś Internety”.

Jak Polacy psują dobre reklamy?

Co tu dużo mówić: zobaczcie sami porównanie tej samej reklamy Toyoty w wersji oryginalnej (Wielka Brytania) i polskiej.

Gratulujemy polskim firmom!

Koncept kampanii reklamowej przygotowanej we współpracy z miastem Warszawa, której celem jest promocja polskich przedsiębiorstw.

Referencje – PGNiG TERMIKA

„…NIPO.PL dotrzymuje terminów realizacji i dostarcza prace wysokiej jakości. Nasz magazyn wewnętrzny zdobył Złote Szpalty Roku 2014, jest również ceniony i chwalony w branży. Nie do przecenienia jest bardzo dobra komunikacja z agencją połączona z fachowością i profesjonalizmem. Warte podkreślenia są również kreatywność, innowacyjność i szybkość reakcji agencji w sytuacjach kryzysowych.”

15 sekund do uśmiechu

Krowa kradnąca UFO, śpiewające żelki i dzieciak zarabiający kupą od przelatującej nad nim waty cukrowej. Abstrakcja totalna.

Lego – jedyna taka reklama

Czasem trafiają się tak proste, a zarazem tak charakterystyczne kreacje reklam, że można tylko przyznać: lepiej tego nie dało się zrobić.

« Starsze wpisy Nowsze wpisy »