Stop suszy – apokalipsa po Polsku

To jest naprawdę dobry, zrealizowany przez Polaków spot. Jak to się stało, że (nie tylko my) go przeoczyliśmy?

Udostępniony w 2019 roku spot Wód Polskich do dziś ma tylko 30 000 wyświetleń na Youtube. Każdy, kto go obejrzy, pewnie wpada na to samo pytanie; dlaczego tylko tyle? Utrzymany w postapokaliptycznym stylu, dobrze napisany, dobrze zagrany, spektakularny i z modną pętlą czasową. Ogląda się go jak sprawnie zrealizowany trailer netflixowego serialu. Kawał naprawdę dobrej, przez niemal wszystkich przeoczonej roboty? Na to wygląda. Zresztą – zobaczcie sami.

Reklama: Stop Suszy! Kampania społeczna
Agencja Reklamowa: Wide Vision
Realizacja: Dynamo Film
Postprodukcja: Delapost
Scenariusz: Antek Ferency & Filip Jurzyk / Servimedia
Klient: Wody Polskie
Rok: 2019
Czas trwania: 0:02:00

Reklama społeczna:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *