Rebranding EcoMax – prezentacja
Kolejna prezentacja do pobrania. Tym razem; rebranding dystrybutora portugalskich odkurzaczy.
Zdecydowanie preferujemy taką formę prezentowania naszych prac; dzięki niej można ocenić, czy identyfikacja wizualna jest spójna, a sam projekt odpowiada trafnie na zadania postawione przed nami w briefie. A ponieważ rebranding EcoMax był projektem obszernym i wielokierunkowym; serdecznie zapraszamy do pobrania załączonej poniżej prezentacji z jego podsumowaniem.
BRIEF: EcoMax nie miał problemu ze współpracą z sieciami handlowymi czy sprzedawcami; osoby z branży znały jakość produktu i oceniały ją jako wyższą od produktów znanej konkurencji. Klienci docelowi z kolei, kupujący odkurzacze centralne, często kierowali się marką albo wręcz „kupowali oczami”. Z tego powodu rebranding EcoMax był zmianą „miękką”, z „czystym” layoutem skierowanym do komunikacji B2C.
TARGET: klient końcowy, kupujący odkurzacz do domu, apartamentu, dużego lokalu usługowego lub hotelowego.
KLIENT: EcoMax.
LATA: 2016/2017.
Realizacja NIPO.PL:
– logo,
– claim i główne hasło prowadzące,
– identyfikacja wizualna (wizytówki, papier firmowy, koperty),
– katalog produktów (dwa osobne warianty: drukowany oraz .pdf),
– copywriting.
Prezentację można pobrać klikając na ten link: EcoMax rebranding lub w ilustrację poniżej.
Dodaj komentarz