Najkrótsza nazwa w Polsce?
„%” – czy to jest najkrótsza, używana w Polsce nazwa?
Brief – naming
Nasz brief na nazwę marki/firmy wyraźnie różni się od briefu reklamowego czy brandingowego. Można go pobrać tutaj.
Branding startupów. Dobra marka od samego początku
Świetnie rozumiemy start-upy; wiemy, jak ważne na początkowym etapie tworzenia marki jest trafne zainwestowanie często mocno ograniczonego budżetu. Młode firmy mogą u nas liczyć na bardzo dobrą i kosztowo i jakościowo ofertę realizacji brandingowych.
Kiedy warto nazwę uzupełnić o claim/brandline?
W zasadzie na pytanie zawarte w tytule artykułu można odpowiedzieć: ZAWSZE. I będzie to prawda. Są jednak takie marki i sytuacje marketingowe, gdy claim przydaje się bardziej niż zwykle.
Jak powstała ksywka Bono (frontmana U2)?
Autobiograficzna książka Neila McCormicka „Killing Bono”, to prawdopodobnie ostatnia pozycja, po której można się spodziewać namingowych, zakulisowych ciekawostek. A jednak.
Co dzień przybywa ponad 3000 domen .pl
3132 – średnio tyle domen .pl było rejestrowanych każdego dnia kwietnia, maja i czerwca 2015 roku.
Referencje – FSP Galena
Szukając wykonawcy nazwy naszego, nowego kosmetyku, analizowaliśmy wiele rynkowych ofert. Zdecydowaliśmy się na powierzenie tego zadania Tomaszowi Banasikowi z agencji brandingowej NIPO.PL, ponieważ byliśmy pewni współpracy z konkretną osobą, posiadającą odpowiednie dla naszych oczekiwań doświadczenie.
Referencje Webska
Agencji brandingowej NIPO.PL zleciliśmy w 2015 roku kompleksową realizację wizerunku nowej marki – aplikacji na smartfony służącej do kontroli stanu zdrowia, zbierania danych z badań, wyników z m.in. cieśnieniomierza, planującą domową apteczkę itp.
Vastint – referencje
„…stworzył dla nas komplet tekstów ofertowych, haseł reklamowych, teksty www oraz teksty reklam prasowych inwestycji Business Garden – zarówno obiektu w Warszawie jak i kompleksów we Wrocławiu oraz Poznaniu. Przygotowywał również m.in. claimy do inwestycji Gdynia Waterfront, materiały prasowe centrali spółki, a obecnie pracujemy nad nazwą dużego kompleksu mieszkaniowego, które budujemy w ścisłym centrum Gdańskiego Starego Miasta… Współpraca była inspirująca i fachowa, dlatego potwierdzamy plany kolejnych, wspólnych realizacji.”
Jak istotny jest dobry brand dla powodzenia biznesu w internecie?
Wypowiedź dla magazynu AfterMarket na temat tworzenia silnych nazw w internetowym biznesie.