T: 502 259 969 | E: info@nipo.pl

Łomża – „nudny” ATL ← Back to the portfolio

  • In →
  • ATL
  • reklama

„Łomża to najnudniejsze miasto w Polsce”. Po publikacji takiego podsumowania w GW, szybko uznaliśmy, że łatwo z tego zarzutu zrobić… zaletę. Stąd koncept kampanii promującej Łomżę właśnie przez pryzmat leniwego relaksu, oderwania się od wielkomiejskiej rzeczywistości. Ze względu na bliskie położenie – główny target to mieszkańcy Warszawy, a główny komunikat to „Przyjedź się do nas ponudzić”.

Nasza realizacja:
– hasło i copy reklamy
– layout
– grafiki, wizualizacje

Łomża – „nudny” ATL
Łomża – „nudny” ATL
Łomża – „nudny” ATL
Łomża – „nudny” ATL
Łomża – „nudny” ATL
Łomża – „nudny” ATL
Łomża – „nudny” ATL
Łomża – „nudny” ATL
Łomża – „nudny” ATL
Łomża – „nudny” ATL