hipoteczny.net – prezentacja
Klient: hipoteczny.net – doradcy kredytów hipotecznych Grupa docelowa: B2C, szeroki target Brief: Copywriting: język luźny, swobodny, masowy. Styl „dziennikarsko-gadany”, aby odejść od typowo oficjalnej, finansowej narracji i formuły. Główne oczekiwanie: treść zrozumiała dla każdego. Layout: lekki, zgodny z barwami prowadzącymi logo marki. Opis: treść 18 stron prezentacji .pdf skonstruowanej w formie poradnika „7 kroków głównych do kredytu hipotecznego” – wykorzystywana przez hipoteczny.net jako element materiałów wizerunkowych i działań reklamowych.
Rebranding Acaisoft
Rebranding Polsko-Amerykańskiej firmy programistycznej. Ze względu na rejestrację oddziału Acaisoft w Kalifornii (01.01.2017), firma zdecydowała się na całkowite odświeżenie wizerunku; dzięki temu, do rejestracji marki w urzędzie patentowym w USA, wykorzystać już jej nowe logo i wizerunek.
Rebranding EcoMax
Dla polskiego dystrybutora portugalskich odkurzaczy centralnych Aspilusa przygotowaliśmy kompleksowy rebranding oraz obszerny katalog produktowy.
Dziarskie Jarskie – branding
Branding jarskich pasztetów wprowadzonych pod koniec 2016 roku na rynek przez Zakłady Mięsne Pekpol Ostrołęka.
Marketing Cluster Poland&Baltics
Identyfikacja wizualna opracowana dla regionalnego (Polska + Litwa + Łotwa + Estonia) klastra marketingowego koncernu tytoniowego PMI.
Logotyp InSPIRE (Philip Morris International)
Logotyp opracowany dla koncernu tytoniowego PMI. Jest to logo cyklu wewnętrznych spotkań szkoleniowo-rozwojowych, przeznaczonych dla pracowników PMI.
Personal branding – mycha.eu
Personal branding specjalistki PR, Agaty Mraczek-Banasik.
InterExportCar – prezentacja
Prezentacja ofertowa dla międzynarodowej platformy zakupu i spedycji samochodów. Pełną wersję prezentacji można pobrać stąd: InterExportCar – najwyższy bieg motoryzacji.
nazywamy.com – branding
Kompleksowy branding agencji namingowej NAZYWAMY.COM.
Huncwoty Ursynów – branding
Koncept i kompletny branding dziecięcej drużyny piłki nożnej z warszawskiego Ursynowa.