Nowe logo Polski?
W CNN zadebiutował nowy logotyp Polski. Rada Promocji Polski ma zatwierdzić znak na najbliższym posiedzeniu.
Nowe logo Polski przygotowała brytyjska firma doradcza Saffron Brand Consultants. Jest to jeden z ostatnich projektów Wally’ego Olinsa, założyciela Saffronu, który zmarł 14 kwietnia w wieku 84 lat, półtora miesiąca przed rozpoczęciem kampanii reklamowej Polski. Według nieoficjalnych informacji Gazety Wyborczej logo kosztuje blisko milion złotych. Na jego zakup SKM SAR zamierza przeprowadzić zbiórkę pieniędzy wśród firm lub pozyskać środki przez Kickstarter.com.
Pierwszy 30-sekundowy spot promujący Polskę w najnowszej rządowej kampanii widzowie CNN zobaczyli we wtorek rano. Film pokazuje Polskę oczami i obiektywem Chrisa Niedenthala, fotografa, który w stanie wojennym wykonał klasyczne zdjęcie transportera opancerzonego pod budynkiem kina Moskwa z plakatem promującym „Czas Apokalipsy” nad wejściem.
Wspomniany spot reklamowy można obejrzeć tutaj:
Źródło: wyborcza.biz
Dodaj komentarz