Prosty, pozytywny claim? Proszę bardzo

Czasem nie ma co kombinować – wystarczy dobrze i krótko opowiedzieć historię. Taki właśnie jest claim, który przygotowaliśmy dla włoskiej firmy Everli, dedykowany na polski rynek, wprowadzony w momencie, gdy przejęła ona Szopi.pl.

Rebranding znanej w Polsce marki szopi.pl związany był nie tyle z potrzebą zmiany samej nazwy, co z potrzebą ujednolicenia marek. Właścicielem polskiej marki był bowiem jej włoski odpowiednik, noszący nazwę Supermercato24. Pełny rebranding obu marek i ujednolicenie ich pod nazwą Everlii zaplanowany został we Włoszech. Naszym zadaniem było tylko stworzenie claimu na polski rynek, który możliwie krótko opowiedziałby o tym, czym tak naprawdę jest Everli, a mianowicie usługą szopera-asystenta, który realizuje i przynosi zamawiającemu do domu zakupy, zrobione wg listy we wskazanym przez supermarkecie.

Tak powstał prosty claim: „Zrobimy Twoje zakupy”, który obecnie wykorzystywany jest jako powtarzające się w różnych miejscach copywritingu, główne hasło reklamowe oraz jako hasztag social mediów Everli.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *