W mediach od 2001 roku. Na różnych etapach zawodowego życia pracowałem w gazecie codziennej, agencjach reklamowych, wydawnictwie custom publishing i międzynarodowej korpo. Obecnie, od 2008 roku obejmuję stanowisko dyrektora artystycznego w Concept Publishing Polska, gdzie realizuję projekty m.in. dla: Biedronka, PKO SA , Dermika, Grupa Żywiec.
Pierwsza praca: infografik w Domu Wydawniczym Wolne Słowo, dziennik „Życie”. W latach 2002-2007 pracowałem w studio graficznym Edipresse Polska realizując reklamy, prezentacje, advertoriale i materiały promocyjne m.in. dla tytułów „Viva”, „Przekrój”,„Pani”, „Przyjaciółka”, „Dom&Wnętrze”, „Mamo to ja”.
Nagrody:
– Brązowa Chimera 2008 za magazyn „Having Time”(Maurice Lacroix)
– Brązowa Chimera 2009 za „Big Star Magazine”
– Złote Szpalty 2010 za magazyn „Piwny Obiektyw”(Grupa Żywiec)
www: grafomania.eu