Wypożyczalnia wizerunku

Zastanawialiśmy się kiedyś nad uruchomieniem oferty brandingowej, w której firmy wizerunek „wypożyczałyby” na rok (tzn. na rok odkupowałyby od nas prawa), a dopiero po upływie tego czasu decydowały się, czy przetrwają na rynku, czy znikają. Nie wprowadziliśmy jej, ale może warto wrócić do tego pomysłu, co myślicie?

Nasz plan był taki, że pakiet „wypożyczonego” wizerunku byłby tego typu ofertą:

Najtańszy możliwy starter-pack online. Przygotowany na bazie naszych gotowych szablonów i realizacji. Oferta obejmuje postawienie i udostępnienie na rok strony internetowej wraz z podstawowym wizerunkiem marki. Po upływie roku firma może się zdecydować, czy dalej inwestuje w tą stronę i nabywa pełne prawa lub zleca nam już kompletne wykończenie lub odświeżenie wizerunku, czy marka jednak się nie przyjęła i rezygnujemy z jej promocji.

Nasz starter pack do wypożyczenia obejmałby np.:
– logo przygotowane na podstawie naszej bazy gotowych wzorów lub w ramach speed brandingu
– stronę na WordPress przygotowaną na podstawie naszej bazy gotowych wzorów
– 10 blogowych tekstów na start strony
– domenę i serwer 500 MB

Taki pomysł. Dobry? Byłby ktoś zainteresowany? Jeśli tak, to może do niego wrócimy, tylko pytanie: czego tak naprawdę potrzebowalibyście i jak wyceniali taką usługę?

Odpowiecie nam?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *