WWF i piramida pazerności

„Powstrzymaj jednego. Powstrzymaj ich wszystkich”. Takie hasło prowadzi kampanię reklamową WWF przeciwko zabijaniu zwierząt dla przyjemności bogaczy.

Koncept jest prosty: na samym szczycie piramidy znajduje się popyt, czyli… my – przedstawiciele wysoko rozwiniętych państw świata. To zachcianki bogaczy (zachcianki typu – ubrania z futra i skóry, rzeźby z rogu nosorożca) napędzają spiralę zabijania, u podstawy której leżą zwłoki niekoniecznie legalnie upolowanych zwierząt. I faktycznie, zgodnie z hasłem prowadzącym kampanię – łatwo sobie wyobrazić, że cała ta piramida upada, jeśli tylko braknie w niej choć jednego ogniwa.

Agencja reklamowa: Leo Burnett Australia
Klient: WWF
Rok: 2014

piramidaWWF piramidaWWF2 piramidaWWF3

 

źródło: kampaniespoleczne.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *