Strona www, stronie www nierówna

Posiadanie firmowej strony www to już standard. I super! Gorzej, że wiele firm o swoje witryny po prostu nie dba. Efekt? Masa stron zaczynających się od „Witamy Państwa na naszej stronie internetowej…” i grafiki sprzed kilkunastu lat.

Zwrot inwestycji w reklamę online może być satysfakcjonujący tylko wtedy, gdy jest ona dobrze przemyślana. Dobrze przemyślana znaczy: dobrze ukierunkowana (na właściwą grupę docelową) i dobrze kierująca (odbiorców do celu). Albo mówiąc wprost: po co reklamować serwis www, który źle wygląda i bez względu na to, ile osób go odwiedzi, i tak nie zarobi dla firmy ani złotówki?

Dobra strona internetowa może być zarówno elementem kampanii wizerunkowej (budowanie znajomości marki, danej wersji produktu/usługi lub oferty/promocji) jak również kampanii czysto sprzedażowej (wywołanie konkretnej reakcji konsumenckiej). W zależności od tego, który cel chcemy osiągnąć (być może oba?) powinna ona zostać zaprojektowana w różny sposób.

Powiedzmy to otwarcie; nie istnieje strona idealna „dla wszystkich i do wszystkiego”. Nie istnieje też coś takiego jak standardowa strona www, zawsze przynosząca zwrot inwestycji w reklamę. Nie każdy zatem musi posiadać stronę www. Jej stworzenie ma bowiem sens tylko wtedy, gdy jest ona w stanie przynieść pożądane efekty reklamowe. Wniosek jest prosty; jeśli strona jest, mówiąc kolokwialnie; „obciachowa”, to nie przyniesie chluby firmie, prawda? Jak w życiu – już lepiej sobie darować, niż ośmieszać firmę tandetną promocją.

reklama online

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *