Budowa zasięgu serwisu animowany.pl

Animowany.pl to nasz autorski projekt: wortal tematyczny, którego głównymi nośnikami promocji są SEO i buzz w social media. Konkretnie: postawiliśmy na Facebook i G+.

Założenia budowy zasięgu wortalu animowany.pl:

SEO: główne źródło budowy zasięgu: pozycjonowanie contentem w Google
Social media: stała, aktywna obecność w Facebooku + umiarkowanie aktywna na G+ (istotna ze względu na pozycjonowanie w Google)
Buzz: Filmweb, Stopklatka, wykop.pl
Tło zasięgowe: linki z Goldenline, Wikipedia, automatycznie linkujący wszystkie wpisy profil na Twitterze

Przykładowe efekty:
Wykop.pl: dwa wykopy na stronie głównej
SEO: pierwsza trójka wyników m.in. pod frazami: animacja, animacje, filmy animowane, film animowany
Facebook: 1330 fanów profilu
– Zasięg: przekraczający 20 000 UU/miesięcznie (statystyki można zobaczyć tutaj: animowany – statystyki)
Google Pagerank: 5
Liczba linków zwrotnych: 2096 (wg backlinkwatch.com), 887 (wg page-rank.pl)

Koszt zakupu powierzchni reklamowej (całościowy):
– Facebook: 200 zł
– Google Adwords: 500 zł

+ koszty agencyjne prowadzenia social media i buzzu w sieci.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *