Śląsk chwali się swoim DNA

Polskie regiony walczą o zainteresowanie inwestorów kolejnymi kampaniami wizerunkowymi. Jedną z nich jest jeszcze świeża reklama Śląska.

Śląskie, kojarzone przede wszystkim z przemysłem węglowym, tym razem pochwaliło się swoimi genami. Wg. kampanii zapisana w nich jest pracowitość, kreatywność oraz sukces. Kartą przetargową (reason to believe) są atrakcyjne grunty dostępne praktycznie w każdej części województwa. Głównym celem akcji było przypomnienie, że region od lat zajmuje czołowe miejsca w statystykach atrakcyjności inwestycyjnej.

Kampania ma zasięg ogólnopolski. Wykorzystano Internet oraz tradycyjne media; billboardy oraz czasopisma branżowe. Outdoor z charakterystycznym łańcuchem DNA w największych miastach Polski wisiał przez cały wrzesień. Na obiektywną ocenę skuteczności kampanii musimy poczekać, ale w środowisku marketerów jest ona oceniana dość kiepsko…  i chyba niesłusznie. Wprawdzie graficznie nic tutaj nie robi wrażenia, typografia jest wręcz banalna, ale za to big idea reklamy jest prosta i klarowna. Co więcej, hasło „pracowitość w genach” kojarzy się świetnie i brzmi bardzo wiarygodnie. Więc: nie jest tak źle, zobaczymy jak zareagują sami inwestorzy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *