Rozdajemy „Kurs Tworzenia Storyboardów”
Mamy dla was trzy egzemplarze książki, która na pewno przyda się osobom pracującym przy reklamach TV.
192 strony i dużo, dużo ilustracji. „Kurs Tworzenia Storyboardów” autorstwa Giuseppe Cristiano, który rozrysowywał sceny takich filmów jak „Stulatek, który wyskoczył przez okno i zniknął”, „Call Girl”, seriali „CSI. Kryminalne Zagadki Nowego Yorku”, „Labirynt”, oraz teledysków Madonny, Mobyego, Roxette, to spory kawałek wiedzy, która przyda się każdemu planującemu fabułę spotu TV.
Jak zdobyć jeden z trzech egzemplarzy, które mamy do rozdania? To dość proste – nagrodzimy tak NAJMNIEJ TYPOWE komentarze zostawione pod tym tekstem lub pod linkiem to tego konkursu opublikowanym na naszym facebooku. Możecie nam zasugerować scenariusz spotu, który planujecie przygotować, podać abstrakcyjny powód, albo… zaskoczyć nas po prostu. Autorom trzech najbardziej zaskakujących/ciekawych komentarzy na nasz koszt wyślemy po egzemplarzu książki.
Ważne: na odpowiedzi czekamy do 10 stycznia 2017 roku do godziny 9:00. Recenzję książki możecie przeczytać tutaj: Kurs Tworzenia Storyboardów – recenzja.
Paweł Pauksztełło
7 stycznia 2017 at 17:20 //
Sikam wszelakiej literatury związanej z animacją technikami tworzenia,rodzajami,tak by posiadać gruntową bazę wiedzy w tym temacie. Pozdrawiam
branding
19 stycznia 2017 at 12:46 //
Sikam bardziej nam się podobało :) Odpowiedź szkolnie poprawna, ale… jak pisaliśmy w zasadach konkursu: „nagrodzimy tak NAJMNIEJ TYPOWE komentarze” więc jednak nie tym razem :)
Paweł Pauksztełło
7 stycznia 2017 at 17:21 //
Szukam a nie sikam…
Olga
8 stycznia 2017 at 00:26 //
Jestem grafikiem amatorem, samoukiem. Nauczyłam się obsługi programów Adobe, w tym Flash Professional (Animate), tworząc proste projekty dla znajomych i znajomych-znajomych. MARZĘ o stworzeniu własnego Storyboard, a następnie własnej animacji. Takiej porządnej ;)
branding
19 stycznia 2017 at 12:52 //
Dobrze uargumentowane, ale – nie o to chodziło. Naprawdę nagrodziliśmy dwie najbardziej nietypowe odpowiedzi + jedną bardzo mobilizująco-motywująco-elaboratową. Dzięki za udział w konkursie!
Agnieszka
9 stycznia 2017 at 13:39 //
Tworzę koncepcje, a obecnie chciałabym także reżyserować klipy. Chętnie zgłębię wiedzę od Cristiano. :)
branding
19 stycznia 2017 at 12:47 //
Merytoryka – ok. „Najmniej typowość odpowiedzi” – niestety nie; zapraszamy do próbowania następnym razem :)
Grzegorz
9 stycznia 2017 at 14:18 //
Właśnie piszę historię o diabłach i ich wrogach, w tych białych tuniczkach, książka byłaby świetnym poradnikiem przy przygotowaniu storybordu. Hellelujah!
branding
19 stycznia 2017 at 12:51 //
Aleeeeż nas kusiło. Naprawdę Grzegorz – byłeś bardzo blisko, ale odpowiedź napisana wierszem oraz esejem… nie dało się ich przebić (z kolei jakbyśmy nie nagrodzili choć jednej odpowiedzi udzielonej na fejsie, też byłoby głupio). Zapraszamy do kolejnych konkursów :)
JL
9 stycznia 2017 at 14:19 //
Gdybym ci ja miała storyboardów kurs tworzenia
To bym ci ja dała kozak film do obejrzenia
192 strony dużo ilustracji
W głowie mam już tysiące wariacji
Reklamy i filmy, teledysk Madonny
Zarabiać będę grube milionny
Książka ta jeszcze więcej ma zalet
Pytać mnie będą skąd taki talent
A ja od niechcenia odpowiem im na to
Nauczył mnie tego Giussepe Cristiano
branding
19 stycznia 2017 at 12:47 //
GRATULUJEMY! Egzemplarz wyślemy na wskazany adres – prosimy o namiar w wiadomości na facebooku lub na nasz e-mail info@nipo.pl :)
Krzysiek Pruszyński
9 stycznia 2017 at 23:39 //
Ludzkie marzenia rodzą się z różnego rodzaju iluzji. To za ich sprawą można znaleźć maleńką, niewidzialną nić prowadząca do osiągnięcia celu, który pozornie jest niemożliwy do osiągnięcia. W moim przypadku takim marzeniem jest wywoływanie uśmiechu na twarzach dzieci za pomocą filmów, animacji oraz komiksów. Nie chodzi mi jednak o dzieci, które bezproblemowo marzą i mają nieograniczoną możliwość rozwijania wyobraźni. Chodzi o opowiadaniu historii dla dzieci z obszarów objętych głodem, wojną bądź brakiem perspektyw na lepsze jutro. Mam na myśli szary świat, świat wojenny, w którym dzieci dorastają zbyt szybko. Uśmiech z kolei jest oknem nadziei na lepszy dzień, a wywołująca go animacja bądź po prostu paski storyboardu mogą z kolei pomóc uzmysłowić dzieciom chociażby z palestyńskich wiosek, że mogą być tam kim chcą być, zwiększać ich samoocenę, pozwolić na własne marzenia. Wydaje mi się, że najistotniejszym czynnikiem dla przetrwania dzieciństwa jest właśnie możliwość wyobrażania sobie przyszłości. Nie sposób jednak go wywołać w skali masowej bez odpowiedniej wiedzy, którą dostarczają autorytety zewnętrzne. W tym przypadku autorytetem jest Giuseppe Cristiano. Odwiedzałem palestyńskie wioski i poznałem wiele dzieci z tamtejszych sierocińców. Moja pomoc mogła ograniczyć się jedynie do skali mikro. Posiadając odpowiednią wiedzę mógłbym więcej zrozumieć, podciągnąć się w rysowaniu i może w jakiś sposób wstrzymać słońce i poruszyć ziemię? Zawsze warto pomarzyć… :) Spełniając swoje marzenie, którego katalizatorem byłoby wygranie książki zapaliłbym iskrę w umysłach młodych ludzi i rozpalił pozytywne emocje, a prace przyciągałyby wzrok osób, które również będą chciały się przyłączyć do tego nurtu! U zarania jego dziejów istotne byłoby jednak to, że NIPO.PL spełniając marzenie zwykłego chłopaka z Podlasia pomogło spełnić marzenia tysięcy bądź dziesiątków tysięcy dzieci z całego świata. Marzenie o byciu tym, kim się chce, marzenie o błogim wyobrażaniu sobie kolorowej przyszłości, nieograniczającej się jedynie od czerni, bieli i odcieni szarości. Wszystko to jest do zrobienia, są chęci, jest plan, niezbędne jest jednak uzupełnienie książkowej wiedzy teoretycznej, potem zostaną już tylko ćwiczenia praktyczne i najważniejsze, czyli działanie! :)
branding
19 stycznia 2017 at 12:50 //
GRATULUJEMY! Zaangażowanie 300%, choć nadal jest to odpowiedź o znamionach merytorycznej, to wyszedł wręcz esej, w dodatku – gratulujemy ambicji i dobrego celu; nie mogliśmy obok niego przejść obojętnie – prosimy o podanie adresu, na który mamy wysłać książkę (w wiadomości na naszym facebooku albo na nasz adres info@nipo.pl)