Reżyser „Być jak John Malkovich” nakręcił reklamę marihuany

Spike Jonze wyreżyserował reklamę dla MedMen – kalifornijskiego producenta marihuany leczniczej i rekreacyjnej. „The New Normal” to opowieść o przeszłości i przyszłości konopi indyjskich w USA.

Kto by pomyślał; George Washington, pierwszy prezydent Stanów Zjednoczonych, posiadał farmę marihuany. Oj tak: „ojciec narodu”, twórca pierwszej konstytucji świata, uprawiał konopie indyjskie. A to tylko najciekawszy z faktów, których użyto w spocie. Kolejne sceny tego 2 minutowego filmu pokazują okres politycznej walki z marihuaną, wojny gangów, festiwal Woodstock, propagandowy film „Reefer Madness” i uzależnionych od telewizji rodziców, którzy  ostrzegają dzieci przed zespołami typu The Jefferson Airplane itp.

Za scenariusz spotu odpowiadają Spike Jonze i Jesse Wiliams – obaj deklarujący się jako użytkownicy marihuany. Do projektu zaprosili weteranów wojennych, którzy używają konopi do leczenia zespołu stresu pourazowego, narkomana, byłego zawodnik NFL, który używa marihuany jako substytutu dla opoidów oraz rekreacyjnych użytkowników, którzy byli więzieni za jej posiadanie.

Krótkometrażową produkcję będzie można obejrzeć (>w każdej chwili na końcu tego tekstu<) w wybranych kinach oraz sieciach telewizji kablowej na terenie Kalifornii, Michigan i Nevady. Mieszkańcy tych stanów zobaczą też reklamy kampanii The New Normal  w radiu, gazetach i na billboardach.

Źródło: noizz.pl

Reklama: The New Normal
Reżyseria: Spikey Jonze
Scenariusz: Spike Jonze, Jesse Williams, Tommy Means
Dyrektor kreatywny: Tommy Means
Klient: MedMen
Rok: 2019
Czas trwania: 0:02:00

Reklama:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *