T: 502 259 969 | E: info@nipo.pl

Copywriting

Dobry copywriting jest elementem każdej naszej realizacji reklamowej i brandingowej. Zwykle nie oferujemy go jako osobnej usługi; jeżeli jednak Państwa firma ma problem z brakiem dobrych tekstów, haseł lub pomysłów – chętnie pomożemy na dobry początek współpracy, lub złożymy ofertę na regularną obsługę copywriterską.

Oferta

7 lat doświadczenia w copywritingu robi swoje. Pisaliśmy już scenariusze eventów, spotów radiowych, reklam internetowych, teksty, hasła, nazwy, koncepcje i strategie czasopism oraz kampanii reklamowych. Wymyślaliśmy identyfikacje firm oraz key visuale do reklam prasowych.

Koszty

Cennik copywritingu mamy dokładnie określony; prezentację udostępniamy na życzenie. Przykładowe ceny:
hasło reklamowe – od 500 lub 1000 zł + VAT (zależnie od zakresu praw autorskich)
claim/tagline firmy – od 1500 zł + VAT
advertorial – 300 zł + VAT
teksty reklamowe – od 250 zł + VAT (za pojedynczy tekst od 1800 znaków)
koncepcje Key Visual – od 1500 zł + VAT
scenariusze spotów radiowych – od 750 zł + VAT

Doświadczenie

Kreatywne projekty copywriterskie i tekstowe realizowaliśmy m.in. dla: Plus GSM, Narodowy Bank Polski, Kompania Piwowarska, Mazda, ING, Kamis, Cisowianka, Multikino, Gazeta.pl, Wedding TV, HP, Polpharma, Big Star. Dla marek tych realizowaliśmy hasła reklamowe, teksty www, mailingi, e-mailingi, advertoriale oraz koncepty reklam.

copywriting