Raz jeszcze o tworzeniu nazw dla Forbesa

Jeśli ktoś nie miał ochoty kupować magazynu „Pierwszy Milion” (wydawanego przez Forbesa) w którym mocno się produkujemy o nazwach, teraz może ten artykuł przeczytać na stronie www czasopisma.

O publikacji w drukowanym wydaniu magazynu chwaliliśmy się tutaj: Prasa o nas: Pierwszy Milion nr 4 (11) 2014. Obecnie tekst jest dostępny do przeczytania online, pod tym linkiem: Coś tak prostego jak… jabłko. Zachęcamy do przeczytania.

Fragment:

„…To nie tylko kreatywna gra w słowa, ale także inne wyzwania. Strategiczne, bo trzeba sformułować przekaz, jaki niesie nazwa. Prawne, bo konieczna jest weryfikacja patentowa. Techniczne, bo trzeba ustalić dostępności domen…”

Magazyn: Pierwszy Milion nr 4 (11) 2014
Wydawca: Ringier Axel Springer Polska
Artykuł: Coś tak prostego jak… jabłko
Autor tekstu: Anna Kowalik

Coś tak prostego jak... jabłko

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *