Marketing przy kawie o budowaniu lojalności

Na stronie Marketing przy Kawie została opublikowana trzecia edycja raportu Loyalty Business Overview. My już go pobraliśmy, a wy?

Raport próbuje dać odpowiedź na kilka pytań, np.:

– Czy social media mogą pomóc w budowaniu lojalności?
– Dlaczego niektóre programy lojalnościowe są mało rozpoznawalne?
– Jak dbać o lojalność w relacjach B2B?
– Jak zarządzać lojalnością kibiców sportowych?

Raport zawiera artykuły na temat kart, newsletterów, aplikacji mobilnych, geolokalizacji, grywalizacji, pozycjonowania i insightu marki w projektowaniu programu lojalnościowego. Fakt; sporo piszą też o mediach społecznościowych, więc… my już czytamy.

Raport można pobrać stąd: Loyalty Business Overview 2012

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *