Premiera rebrandingu Acaisoft

NG-Poland to przede wszystkim Ben Lesh z Netflixa, Tracy Lee, Alex Lakatos z Mozilli i wielu innych prelegentów. Ale byliśmy tam też my; wraz z premierą świeżo zrealizowanego przez NIPO.PL rebrandingu.

Fakt 1: bilety na konferencję (i warsztaty) NG-Poland 2016 wyprzedały się co do jednego. Tak – były tłumy. Fakt 2: odbyła się ona na Stadionie Narodowym w Warszawie w dniach 21-22.11.2016. Fakt 3: z punktu widzenia konferencji – najmniejszy, ale dla nas – najistotniejszy. Podczas NG-Poland premierę miał rebranding firmy programistycznej Acaisoft; głównego sponsora konferencji. Rebranding w całości zrealizowany przez agencję brandingową NIPO.PL.

Satysfakcja jest. Bo choć stanowisko Acaisoft znajdowało się dokładnie na wprost stanowiska Deloitte – śmiało możemy sami siebie pochwalić, że w niczym mu nie ustępowało. Szersze omówienie rebrandingu „jagodowych koderów” opublikujemy w naszym portfolio już niedługo, a tymczasem udostępniamy kilka zdjęć z samej konferencji; a dokładniej, z tej jej części, z którą mieliśmy najwięcej wspólnego.

acaisoft-rebranding-na-ng-poland-2016-11acaisoft-rebranding-na-ng-poland-2016-5 acaisoft-rebranding-na-ng-poland-2016-3acaisoft-rebranding-na-ng-poland-2016-9 acaisoft-rebranding-na-ng-poland-2016-8 acaisoft-rebranding-na-ng-poland-2016-4 acaisoft-rebranding-na-ng-poland-2016-10 acaisoft-rebranding-na-ng-poland-2016-6 acaisoft-rebranding-na-ng-poland-2016-7 acaisoft-rebranding-na-ng-poland-2016-2 acaisoft-rebranding-na-ng-poland-2016-1acaisoft-rebranding-na-ng-poland-2016-12

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *