Nipo.pl – co to takiego?

Dobrze, to może odpowiemy: skąd tak naprawdę wzięła się marka agencji brandingowej nipo.pl?

Znamy się od lat, w wielu firmach razem pracowaliśmy, od dawna realizujemy wspólnie (początkowo tylko „po godzinach”) projekty reklamowe i kreatywne. Nipo.pl uporządkowuje naszą współpracę, a zarazem – staje się nowym tworem, który niebawem wierzymy, że rozrośnie się do dobrej agencji nie tylko brandingowej (choć branding zawsze będzie naszym głównym działaniem).

Nipo.pl to autorski projekt koordynowany przez Tomasza Banasika – początkowo copywritera; z czasem creative group head’a pracującego zarówno w dużych (DDB Warszawa) jak i mniejszych (Tomorrow) agencjach reklamowych. Ale też pracującego zarówno w dużych (Agora – Gazeta.pl) jak i mniejszych wydawnictwach (Grupa IK sp. z o.o.). Mieszankę doświadczenia reklamowego z redakcyjnym miesza on w Concept Interactive oraz Concept Publishing Polska. Content marketing to forma promocji której ufa, ale równie chętnie realizuje klasyczne reklamy. A najchętniej wymyśla i tworzy nowe marki. Takie jak nipo.pl.

agencja brandingowa

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *