T: 502 259 969 | E: info@nipo.pl

Brief – branding / rebranding

Branding i rebranding to technicznie dość podobne projekty; różnią się punktem wyjścia, który albo jest stanem zero (branding), albo stanem X (rebranding). Dlatego, oba te typy projektów ujęliśmy w jednym briefie.

Case study – rebranding CEPA

Case kompleksowego rebrandingu amerykańskiego think-tanku CEPA. Nasza realizacja objęła zmianę logo, identyfikacji wizualnej oraz wszystkich materiałów reklamowych i promocyjnych marki.

Branding dużych firm

Nie jesteśmy dużą agencją, ale świetnie realizujemy duże projekty. Gdy dostajemy pod opiekę wizerunek znanych przedsiębiorstw, wiemy, że nie ma tu miejsca na kompromisy.

Branding startupów. Dobra marka od samego początku

Świetnie rozumiemy start-upy; wiemy, jak ważne na początkowym etapie tworzenia marki jest trafne zainwestowanie często mocno ograniczonego budżetu. Młode firmy mogą u nas liczyć na bardzo dobrą i kosztowo i jakościowo ofertę realizacji brandingowych.

Merck – rebranding

Chyba nikt się nie spodziewał, że najbardziej kontrowersyjny i charakterystyczny rebranding 2015 roku przeprowadzi niemłody (datowany na 1968 rok), wręcz najstarszy na świecie w swojej branży, niemiecki koncern farmaceutyczno-chemiczny.

Eurosport – rebranding

Najpopularniejszy europejski kanał sportowy (240 mln widzów) po raz kolejny przechodzi rebranding; zaledwie 4 lata po poprzednim odświeżeniu wizerunku. I co ciekawe: ponownie jest to dobra, nowoczesna zmiana.

Referencje – CEPA

NIPO transformed a daunting rebranding process into a simple and enjoyable experience. From project proposal to completion, their design team exceeded expectations by translating our vision into reality.

Jak zmieniały się logotypy znanych marek?

Apple, Pepsi, Shell, BMW, IBM, Canon, VW… długo wymieniać. Infografika przedstawiająca zmiany logotypów 12 naprawdę znanych, globalnych marek.

Referencje – Finsano

„…Propozycje materiałów przedstawiane przez NIPO.PL na każdym etapie zmian i poprawek dokładnie odpowiadały na brief i prezentowały bardzo wysoką jakość graficzną i kreatywną. Po zmianie wizerunku i uruchomieniu kampanii promocyjnej, liczba zapytań kierowanych do naszej firmy wzrosła o około 59%” Jan Paweł Lisicki Prezes Zarządu Finsano Consumer Finance Sp. z o.o.

« Starsze wpisy Nowsze wpisy »