T: 502 259 969 | E: info@nipo.pl

Premiera rebrandingu Acaisoft

NG-Poland to przede wszystkim Ben Lesh z Netflixa, Tracy Lee, Alex Lakatos z Mozilli i wielu innych prelegentów. Ale byliśmy tam też my; wraz z premierą świeżo zrealizowanego przez NIPO.PL rebrandingu.

Rebranding – przykładowy zakres prac

Możliwych zakresów prac rebrandingowych jest tyle, ile firm, które potrzebują odświeżenia wizerunku. Inaczej mówiąc; dla każdej marki można (a wręcz: powinno się) inaczej dobrać prowadzone działania; choć oczywiście – są pewne elementy bazowe, których w rebrandingu pominąć nie sposób.

Agencje brandingowe – raport Interaktywnie.com

Miło jest być headlinerem raportu poświęconego agencjom brandingowym. „Headliner” – tak; możemy tak o sobie mówić, gdy czytamy najnowszą publikację serwisu Interaktywnie.com.

Rebranding CEPA – prezentacja

Nasza, kolejna prezentacja; tym razem z podsumowaniem rebrandingu amerykańskiego think tanku The Center for European Policy Analysis (CEPA).

Fanta – rebranding

Coca-Cola fundamentalnie odświeżyła markę jednego ze swoich flagowców: Fanty. Zmianie poddano sam znak, identyfikację wizualną, ale też kształt butelki. A wszystko to w sposób możliwy do opisania dwoma przymiotnikami: „kanciaty i zakręcony”.

Branding MŚP

NIPO.PL to kompromis między ceną a jakością. Dobry kompromis, w którym jakość jest bardzo wysoka, a koszty: niekoniecznie. Korzystne oferty składamy dzięki dobremu zarządzaniu kosztami własnymi – nie jesteśmy dużą agencją; nie mamy kilku prezesów. Nasze wyceny obejmują wyłącznie pracę osób, które są bezpośrednio zaangażowane w projekt..

Brief – branding / rebranding

Branding i rebranding to technicznie dość podobne projekty; różnią się punktem wyjścia, który albo jest stanem zero (branding), albo stanem X (rebranding). Dlatego, oba te typy projektów ujęliśmy w jednym briefie.

Case study – rebranding CEPA

Case kompleksowego rebrandingu amerykańskiego think-tanku CEPA. Nasza realizacja objęła zmianę logo, identyfikacji wizualnej oraz wszystkich materiałów reklamowych i promocyjnych marki.

« Starsze wpisy