T: 502 259 969 | E: info@nipo.pl

Kiedy warto nazwę uzupełnić o claim/brandline?

W zasadzie na pytanie zawarte w tytule artykułu można odpowiedzieć: ZAWSZE. I będzie to prawda. Są jednak takie marki i sytuacje marketingowe, gdy claim przydaje się bardziej niż zwykle.

Jak powstała ksywka Bono (frontmana U2)?

Autobiograficzna książka Neila McCormicka „Killing Bono”, to prawdopodobnie ostatnia pozycja, po której można się spodziewać namingowych, zakulisowych ciekawostek. A jednak.

Referencje – FSP Galena

Szukając wykonawcy nazwy naszego, nowego kosmetyku, analizowaliśmy wiele rynkowych ofert. Zdecydowaliśmy się na powierzenie tego zadania Tomaszowi Banasikowi z agencji brandingowej NIPO.PL, ponieważ byliśmy pewni współpracy z konkretną osobą, posiadającą odpowiednie dla naszych oczekiwań doświadczenie.

Referencje Webska

Agencji brandingowej NIPO.PL zleciliśmy w 2015 roku kompleksową realizację wizerunku nowej marki – aplikacji na smartfony służącej do kontroli stanu zdrowia, zbierania danych z badań, wyników z m.in. cieśnieniomierza, planującą domową apteczkę itp.

Vastint – referencje

„…stworzył dla nas komplet tekstów ofertowych, haseł reklamowych, teksty www oraz teksty reklam prasowych inwestycji Business Garden – zarówno obiektu w Warszawie jak i kompleksów we Wrocławiu oraz Poznaniu. Przygotowywał również m.in. claimy do inwestycji Gdynia Waterfront, materiały prasowe centrali spółki, a obecnie pracujemy nad nazwą dużego kompleksu mieszkaniowego, które budujemy w ścisłym centrum Gdańskiego Starego Miasta… Współpraca była inspirująca i fachowa, dlatego potwierdzamy plany kolejnych, wspólnych realizacji.”

Naming – referencje AZ.pl

„….Przesłane prezentacje z propozycjami nazw i haseł były wyczerpujące, a same pomysły ciekawe i zabawne. Z zaskoczeniem wybraliśmy dla produktu nazwę już po pierwszej serii propozycji; podobnie było z hasłem reklamowym, również na które zdecydowaliśmy się już po pierwszej serii przedstawionych propozycji. Zdecydowanie możemy polecić współpracę; przebiegała szybko, sprawnie i w 100% satysfakcjonująco.” Albert Jerka, prezes AZ.pl

Naming – referencje Pamapol

„Pan Tomasz realizuje projekty namingowe dla marek produktowych oraz B2B firmy Pamapol oraz dla brandu Cenos. Realizuje je zawsze zgodnie z briefem, często sugerując inne kierunki rozwoju niż pierwotnie zakładane. Nazwy zawsze są interesujące, merytorycznie omówione i zgodne z ustaleniami…” Robert Szataniak, Dyrektor ds Marketingu i Rozwoju, Pamapol  

Naming – referencje Morizon

„Współpraca przebiegała szybko i rzeczowo. Prezentowane propozycje (nazw) były zgodne z wytycznymi i spełniały nasze wymagania …. ” Bolesław Drapiela, Prezes Zarządu Morizon S.A

« Starsze wpisy Nowsze wpisy »