T: 502 259 969 | E: info@nipo.pl

Branding NAZYWAMY.COM – prezentacja

Podsumowujemy branding agencji namingowej NAZYWAMY.COM. Tym razem w formie prezentacji .pdf; nie linku portfolio. Serdecznie zapraszamy do pobierania i liczymy na uwagi – chcielibyśmy wiedzieć, czy taka forma prezentacji się podoba/przydaje.

W mediach: Nowy Marketing

Nasza publikacja na łamach Nowego Marketingu; poświęcona tworzeniu nazw anglojęzycznych.

Pomysł na nazwę?

Czasem, podczas rozmów o propozycjach nazw pojawia się zdanie „…gdyby wpadł Panu jeszcze jakiś pomysł…”. No cóż – krótko mówiąc: to tak nie działa.

Branding. Jak to poukładać?

Strategia, nazwa, identyfikacja wizualna, materiały wizerunkowe, reklama… Branding to projekt składający się z wielu etapów. Jak poukładać go w harmonogramy?

Nazwa polsko, czy anglojęzyczna?

Podczas rozmów na temat nazw nowych marek, często pojawia się pytanie o język, jaki powinien być podstawą słowotwórczą nazwy. Więc, zastanówmy się: lepiej „po polsku”, czy „po angielsku”?

Brief – naming

Nasz brief na nazwę marki/firmy wyraźnie różni się od briefu reklamowego czy brandingowego. Można go pobrać tutaj.

Branding startupów. Dobra marka od samego początku

Świetnie rozumiemy start-upy; wiemy, jak ważne na początkowym etapie tworzenia marki jest trafne zainwestowanie często mocno ograniczonego budżetu. Młode firmy mogą u nas liczyć na bardzo dobrą i kosztowo i jakościowo ofertę realizacji brandingowych.

Kiedy warto nazwę uzupełnić o claim/brandline?

W zasadzie na pytanie zawarte w tytule artykułu można odpowiedzieć: ZAWSZE. I będzie to prawda. Są jednak takie marki i sytuacje marketingowe, gdy claim przydaje się bardziej niż zwykle.

Jak powstała ksywka Bono (frontmana U2)?

Autobiograficzna książka Neila McCormicka „Killing Bono”, to prawdopodobnie ostatnia pozycja, po której można się spodziewać namingowych, zakulisowych ciekawostek. A jednak.

« Starsze wpisy