T: 502 259 969 | E: info@nipo.pl

Tworzenie nazw w trybie Agile

Naming to unikatowy projekt; tutaj każda firma wypracowuje własną metodologię. I nie ma tu jednego, jedynie słusznego schematu prac. Mamy jednak dobry pomysł na to, jak warto, aby ten proces wyglądał.

Branding NAZYWAMY.COM – prezentacja

Podsumowujemy branding agencji namingowej NAZYWAMY.COM. Tym razem w formie prezentacji .pdf; nie linku portfolio. Serdecznie zapraszamy do pobierania i liczymy na uwagi – chcielibyśmy wiedzieć, czy taka forma prezentacji się podoba/przydaje.

W mediach: Nowy Marketing

Nasza publikacja na łamach Nowego Marketingu; poświęcona tworzeniu nazw anglojęzycznych.

Pomysł na nazwę?

Czasem, podczas rozmów o propozycjach nazw pojawia się zdanie „…gdyby wpadł Panu jeszcze jakiś pomysł…”. No cóż – krótko mówiąc: to tak nie działa.

Branding. Jak to poukładać?

Strategia, nazwa, identyfikacja wizualna, materiały wizerunkowe, reklama… Branding to projekt składający się z wielu etapów. Jak poukładać go w harmonogramy?

Nazwa polsko, czy anglojęzyczna?

Podczas rozmów na temat nazw nowych marek, często pojawia się pytanie o język, jaki powinien być podstawą słowotwórczą nazwy. Więc, zastanówmy się: lepiej „po polsku”, czy „po angielsku”?

Brief – naming

Nasz brief na nazwę marki/firmy wyraźnie różni się od briefu reklamowego czy brandingowego. Można go pobrać tutaj.

Branding startupów. Dobra marka od samego początku

Świetnie rozumiemy start-upy; wiemy, jak ważne na początkowym etapie tworzenia marki jest trafne zainwestowanie często mocno ograniczonego budżetu. Młode firmy mogą u nas liczyć na bardzo dobrą i kosztowo i jakościowo ofertę realizacji brandingowych.

Kiedy warto nazwę uzupełnić o claim/brandline?

W zasadzie na pytanie zawarte w tytule artykułu można odpowiedzieć: ZAWSZE. I będzie to prawda. Są jednak takie marki i sytuacje marketingowe, gdy claim przydaje się bardziej niż zwykle.

« Starsze wpisy